تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۷
کد خبر : 51532

افتتاح باند دوم قطعه دوم محور سراب- بستان آباد حد فاصل دوزدوزان-کردکندی

افتتاح باند دوم قطعه دوم محور سراب- بستان آباد حد فاصل دوزدوزان-کردکندی
مهرتبریز-افتتاح شد در سفر یک روزه مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی به سراب و با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، استاندار آذربایجان شرقی، نماینده مردم سراب در مجلس شورای اسلامی و فرماندار سراب و دیگر مسئولین، باند دوم محور سراب- بستان آباد به بهره برداری رسید.

مهرتبریز-افتتاح شد در سفر یک روزه مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی به سراب و با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، استاندار آذربایجان شرقی، نماینده مردم سراب در مجلس شورای اسلامی و فرماندار سراب و دیگر مسئولین، باند دوم محور سراب- بستان آباد به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ما در تبریز؛باند دوم قطعه دوم محور سراب -بستان آباد حدفاصل دوزدوزان – کردکندی با حضور خیراله خادمی، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، عابدین خرم استاندار آذربایجان شرقی، بخشی زاده مدیرکل راه و شهرسازی، داودی نماینده مردم سراب در مجلس شورای اسلامی، جهانی فرماندار سراب و هیات همراه و با حضور مسئولین استانی و آحاد مردم، افتتاح و به بهره برداری رسید.

تامین ارتباط جاده مناسب بین استان های شمال غرب کشور با یکدیگر و پیوند آنها با مرکز کشور از نظر سیاسی، اجتماعی اقتصادی حائز اهمیت فراوان است. با توجه به وجود مناطق گردشگری و بکر در دامنه های سبلان و بزقوش و وجود آب شیرین فراوان و تولید محصولات دامی و کشاورزی در منطقه سراب، تامین شریان مناسب به منظور دسترسی آسان افراد و مرکز استان تبریز از اهمیت ویژه ای برخوردار است. این بزرگراه ارتباط استان های آذربایجان شرقی و غربی را با استان اردبیل برقرار می سازد و ارتباط این شهرها را با کریدور تراسیکا ( اروپا- قفقاز-آسیا ) برقرار می کند.

باند دوم محور سراب- بستان آباد مجموعا دارای سه قطعه می باشد که در حال حاضر قطعه دوم محور سراب – بستان آباد به طول ۵/۱۲ کیلومتر حدفاصل دوزدوزان – کردکندی افتتاح گردید. با بهره برداری از این محدوده کل محور سراب –بستان آباد به طول ۷۰ کیلومتر چهار خطه می شود.

این پروژه سال ۱۳۹۲ شروع شده و در سال ۱۴۰۱ به طول ۵/۱۲ کیلومتر توسط شرکت پایدارسازان افشار و دستگاه نظارتی مهندسین مشاور پل رود و با اعتبار ۶۵۴ میلیارد ریال به صورت دو خطه رفت و برگشت و عرض ۱۱ متر به بهره برداری رسید.

افزایش ایمنی و کاهش تصادفات جاده ای، دوبانده شدن مسیر و افزایش سرعت طرح، تسهیل در تردد، توسعه و رونق اقتصادی استان و افزایش ظرفیت مسیر از اهداف و مزایای این پروژه به حساب می‌آید.

print

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مناقصات. گلدیس گلدیس آب