به آینده بانک شهر امیدواریم

مهر تبریز:شهردار تبریز با اشاره به خدمات بانک شهر گفت: با گذشت تنها هفت سال از تاسیس بانک شهر، اقدامات این بانک، قابلتقدیر است.
به گزارش مهر تبریز، دکتر صادق نجفی در دیدار با مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات بانک شهر با بیان این مطلب اظهار داشت: در سه سال گذشته، با توجه به محدودیتهای درآمدی عموم شهرداریهای کشور، بانک شهر به خوبی توانسته در برنامههای عمرانی کلانشهرها تاثیرگذار باشد.
وی اضافه کرد: بانک شهر در رویدادها و حوزههای مهم شهروندی، خدمات مهمی را ارایه کرده که نمایشگاه بینالمللی کتاب تبریز و تهران از آن جمله است.
شهردار تبریز خاطرنشان کرد: با گذشت هفت سال از تاسیس بانک شهر، انتظار نمیرود تمام اهداف تحولآفرینی که موسسان و بانیان این بانک در ابتدا تدارک دیدهبودند، در کوتاهمدت محقق شود؛ ولی با این حال، با توجه به نیازهای شهر و حرکت سریع تحولات شهری، برای برنامههای میانمدت و بلندمدت این بانک باید با پشتوانه منجسمتری مد نظر باشد.
وی با تاکید بر اینکه بانک شهر باید برنامههای خود را در راستای تحقق یک بانک تخصصی در حوزه شهری و شهروندی، پیگیری کند، ادامه داد: خدمات و رویکردهای بانک شهر با توجه به اهداف و افقهایی که در ابتدا برای آن ترسیمشده، باید تفاوتهای محتوایی با خدمات رایح بانکی داشته باشد؛ البته در این راستا، نیازمند همراهی مجلس و بانک مرکزی هستیم.
دکتر نجفی با اشاره به اینکه برنامههای بانک شهر و محتوای تعامل آن با شهرداریها نباید محدود به سیستم پولی باشد، تاکید کرد: باید شرایطی فراهم شود که امکان بهرهگیری از ظرفیت شرکتها و مجموعههای مرتبط با بانک شهر، برای شهرداریها فراهم شود.
وی اظهار داشت: از مجموعه بانک شهر انتظار میرود با تشکیل گروهها و اتاقهای فکر، راهکارهای موثر درآمدزایی به شهرداریها ارایه دهند.
شهردار تبریز با بیان اینکه تبریز از شهرهای پیشرو در خدمات پیشخوان شهرنت است، گفت: این خدمات در مناسبتهایی از قبیل سال نو و بازگشایی مدارس قطعاً تاثیرگذار بودهاست؛ ولی توقع داریم با تثبیت کارتهای بانکی شهروندی، چنین خدماتی، در گستره و تاثیرگذاری بیشتری، استمرار داشته باشد.
دکتر نجفی تصریح کرد: روزانه در تبریز بالغ بر ۳.۵ میلیون سفر درونشهری، صورت میگیرد؛ در صورت پایهگذاری کارتهای شهروندی، خدمات بانک شهر، در سطح گستردهتر و محسوستری برای شهروندان بارز خواهد بود.
وی یادآور شد: بروکراسیهای پیچیده اداری از معضلات قدیمی شهرداریها است که البته با تدوین چارتهای مصوب، در آستانه اصلاح است؛ بانک شهر در جریان تعامل با شهرداریها، نباید گرفتار این معضل قدیمی شود.
دکتر نجفی با تاکید بر این که در هر حال، انتظارات و توقعاتمان از بانک شهر باید با متناسب با سابقه هفتساله این بانک باشد، اظهار داشت: قدردان تلاشهای بانک شهر و مدیریت خدوم برادر گرانقدرم آقای دکتر پورزرندی هستیم؛ به آینده بانک شهر امیدواریم و یقین داریم با تداوم حمایتها از این بانک، میتوانیم شاهد اقدامات مهم محتوایی و سختافزاری در این مجموعه باشیم.
فرشاد فخیمی مدیرکل روابط عمومی وتبلیغات بانک شهر نیز در این دیدار، با اشاره به همکاری های شهرداری تبریز و بانک شهر، اظهار امیدواری کرد تعامل دو مجموعه روند شتابدار خود را ادامه دهد.
وی خاطرنشان کرد: بخش های روابط عمومی دو مجموعه می توانند در تثبیت و فراگیری خدمات بانک شهر، نقش موثر داشته باشند.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰