با هدف پیگیری و طرح مشکلات شهروندان صورت میگیرد؛
حضور خبرنگاران در دور سوم قرار خدمت شهرداری تبریز

مهرتبریز-مدیرکل ارتباطات و امور بینالملل شهرداری تبریز از حضور خبرنگاران در دور سوم قرار خدمت شهرداری تبریز خبر داد.
به گزارش خبرنگار ما در تبریز؛ مهدی حافظزاده در جلسه مدیران امور ارتباطات مناطق، سازمانها و شرکت های تابعه شهرداری تبریز ضمن اعلام این مطلب اظهار کرد: روابط عمومیها نقش موثری در حل و فصل مطالبات شهروندی دارند.
حافظزاده با بیان اینکه برنامه تبریزیم سه روز در هفته از شبکه استانی سهند پخش می شود، افزود: این برنامه بهترین فرصت برای ارائه عملکرد مدیران شهرداری و پاسخگویی به مطالبات شهروندان است چرا که روابط عمومیها نقش مهمی در ایجاد پل ارتباطی برای پیگیری مطالبات و معضلات شهری دارند.
وی در ادامه با بیان اینکه آیتم “سلام آقای شهردار” در این برنامه تلویزیونی با هدف طرح مطالبات شهروندان پخش میشود، افزود: مدیران روابط عمومی ملزم به پاسخگویی به افکار عمومی و ارسال جوابیه در موضوعات مطرح شده در این برنامه هستند.
حافظ زاده همچنین به اجرای روش محلول پاشی در زمستان امسال برای اولین بار در کشور اشاره کرده و با بیان اینکه این روش نوین با تعامل رسانه ها در جامعه فرهنگ سازی شده است، گفت: مدیران امور ارتباطات شهرداری در اجرای موفق محلول پاشی و همراهی با معاونت خدمات شهری نقش موثری داشتند.
وی با اشاره به برنامه ویژه شهرداری تبریز برای گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر تصریح کرد: امسال برنامههای متنوع فرهنگی، هنری، ورزشی و همچنین فضاسازی محیط شهری اجرا میشود.
مدیرکل ارتباطات و امور بینالملل شهرداری تبریز در تشریح برنامه های سومین دور از قرار خدمت تصریح کرد: این دور از قرار خدمت با حضور خبرنگاران به عنوان نماینده افکار عمومی برگزار میشود تا از ظرفیت رسانه ها برای شناسایی مشکلات و حل معضلات شهری بهرهمند شویم.
اولین قرار خدمت از دور سوم چهارشنبه هفته آینده ۱۲ بهمن سالجاری در شهرداری منطقه ۷ برگزار میشود.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰