روابط عمومی زبان گویای شفاف سازی و موتور محرکۀ سازمان است

به گزارشمهر تبریز، دکتر یوسفی گفت : رسالت سازمانی روابط عمومی در راستای ایجاد تعامل سازنده و پویا سازی امری مهم بوده و شفاف سازی جزء اصلیترین وظیفه این قشر از جامعۀ رسانه ای است. شهردار منطقۀ یک تبریز افزود: بدون شک ارائه عملکرد سازمانی و ایجاد ارتباط مستمر با شهروندان در راستای ارائه هرچه
به گزارشمهر تبریز، دکتر یوسفی گفت : رسالت سازمانی روابط عمومی در راستای ایجاد تعامل سازنده و پویا سازی امری مهم بوده و شفاف سازی جزء اصلیترین وظیفه این قشر از جامعۀ رسانه ای است.
شهردار منطقۀ یک تبریز افزود: بدون شک ارائه عملکرد سازمانی و ایجاد ارتباط مستمر با شهروندان در راستای ارائه هرچه بهتر خدمات به همشهریان گرامی نقش سازنده ای ایفا خواهد نمود و توسعه و رونق و شکوفائی در گرو اطلاع رسانی دقیق و تعامل اصحاب رسانه با روابط عمومی سازمانی بوده و پویائی سازمانی را به دنبال دارد.
شایان ذکر است: روابط عمومی شهرداری منطقۀ یک تبریز در راستای پویا سازی سازمانی انتشار گزارش عملکرد سازمانی، تعامل با اصحاب مطبوعات و رسانه ، نشر اخبار و اطلاع رسانی به موقع را در دستور قرار داده است.
شهردار منطقۀ یک تبریز افزود: بدون شک ارائه عملکرد سازمانی و ایجاد ارتباط مستمر با شهروندان در راستای ارائه هرچه بهتر خدمات به همشهریان گرامی نقش سازنده ای ایفا خواهد نمود و توسعه و رونق و شکوفائی در گرو اطلاع رسانی دقیق و تعامل اصحاب رسانه با روابط عمومی سازمانی بوده و پویائی سازمانی را به دنبال دارد.
شایان ذکر است: روابط عمومی شهرداری منطقۀ یک تبریز در راستای پویا سازی سازمانی انتشار گزارش عملکرد سازمانی، تعامل با اصحاب مطبوعات و رسانه ، نشر اخبار و اطلاع رسانی به موقع را در دستور قرار داده است.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰