مهرتبریز-شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی بمنظوراقدامات پیشگیرانه لازم و برای جلوگیری از ابتلا شهروندان به ویروس کرونا خدمات خود را بصورت غیر حضوری ارائه می دهد .
به گزارش خبرنگار ما در تبریز؛مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی با اشاره به شیوع کروناویروس در کشور گفت: مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان می توانند بدون خارج شدن از منزل بصورت غیر حضوری از خدمات شرکت آب و فاضلاب استان بهره مند شوند .
مهندس ایمانلو مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی گفت : با توجه به ماموریت شرکت آب و فاضلاب استان مبنی بر تامین آب شرب بهداشتی برای شهروندان عزیز و همچنین مسئولیت اجتماعی شرکت آب و فاضلاب جهت مقابله با ویروس کرونا، خدمات شرکت شرکت آب و فاضلاب به صورت شبانه روزی و غیرحضوری به مشترکان ارائه می شود .
وی افزود: بنابراین مشترکین می توانند تقاضای انشعاب آب و فاضلاب و خدمات پس از فروش انشعاب از جمله اخذ صورتحساب آب بهاء ، تغییر نام ، تغییر عمق کنتور ، اعلام خرابی کنتور ، اعلام کارکرد کنتور ، تغییر کاربری ، تعویض کنتور ، تفکیک کنتور و سایر خدمات از طریق مراجعه به سامانه خدمات مشترکین شرکت در سایت http\\abfaazarbaijan.ir بصورت شبانه روزی دریافت نمایند .
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی تصریح کرد: مشترکین جهت پرداخت قبوض آب به صورت تلفنی می توانند از طریق شماره تلفن ۱۵۲۲به صورت شبانه روزی اقدام و همچنین جهت دریافت صورتحساب خود می توانند شناسه قبض خود را به سرشماره ۱۰۰۰۰۰۱۵۲۲ اعلام نمایند.
مدیر عامل شرکت آب وفاضلاب استان در پایان افزود: مشترکین عزیز می توانند حوادث و اتفاقات آب، افت فشار، کیفیت آب ، و ترکیدگی انشعابات را به مرکز ارتباطات مردمی روابط عمومی آب وفاضلاب با شماره تماس ۱۲۲ اعلام نمایند در ضمن مرکز یاد شده در کلیه روزهای سال بصورت شبانه روزی پاسخگوی سوالات و راهنمایی همشهریان می باشند. لذا از شهروندان عزیز تقاضای می شود درصورت بروز ویا مشاهده هرگونه مشکل با این مرکز تماس حاصل فرمایند.

print