به گزارش مهرتبریز، امیر حجازی با بیان این خبر گفت: این دوره آموزشی یک روزه ویژه موسسات گردشگری دارای مجوز از سوی این اداره کل، دفاتر خدمات مسافرتی و هتل ها با همکاری سازمان مدیریت صنعتی استان برگزار می شود.

وی افزود: این برنامه آموزشی در ادامه سیاست های تدوین شده معاونت گردشگری در راستای توانمند سازی هرچه بیشتر فعالان حوزه گردشگری با هدف شناسایی آسیب های موجود در بحث بازاریابی و مشتری مداری و ارتقاء سطح خدمات در بخش های مختلف مرتبط با حوزه گردشگری در استان برگزار می شود.

حجازی با اشاره بر لزوم توجه به بحث آموزش گردشگری در بخش های مختلف خدمت رسانی به گردشگران گفت: رونق و توسعه در هر مقوله ای در گرو آموزش و فرهنگ سازی است و این مهم در گردشگری به دلیل فرابخشی بودن این صنعت و رویداد مهم تبریز ۲۰۱۸ بیش از پیش احساس می شود و در روند توسعه این صنعت نقش بسزایی خواهد داشت.

وی با بیان جهت گیری استان برای آمادگی هر چه بیشتر برای رویداد مهم تبریز ۲۰۱۸ و رونق گردشگری افزود: برگزاری دوره های آموزشی گردشگری جهت ارتقا فعالین بخش های مختلف خدمت رسانی به گردشگران در روند توسعه توریسم نقش بسزایی خواهد داشت.

وی در ادامه تصریح کرد: شرکت کنندگان در این دوره آموزشی با مبانی اصول فنون و مذاکره و مشتری مداری و عارضه یابی در ارتباط و رفتار مناسب در جذب مشتری آشنا می شوند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی گفت: حضور در این دوره  برای فعالان گردشگری رایگان است.

لازم بذکر است دوره آموزشی بازاریابی و مشتری مداری روز شنبه ۱۰ مهر ماه از ساعت ۹ الی ۱۳ در خیابان ارتش جنوبی در محل اتاق بازرگانی، صنایع و معادن تبریز برگزار و در پایان دوره گواهینامه صادر خواهد شد.

print