به گزارش مهر تبریز، هوشنگ سفیدی، دبیر کل سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی در مراسم برگزاری این جشنواره ضمن تقدیر و تشکر از حضور خوب روابط عمومی های سازمانهای مختلف گفت: جشنواره برترین های روابط عمومی کشور یک جشنواره رقابتی و صحنه ای مناسب برای محک زنی و همچنین معرفی آثار برتر روابط عمومی ها در زمینه و بخشهای متعدد است.
سفیدی افزود: در این جشنواره، تمامی روابط عمومی های وزارتخانه ها، سازمان ها، موسسات دولتی و غیردولتی با ارسال بیش از ۳۳۰۰ اثر در بخشهای پژوهش ارتباطی، برنامه ریزی ارتباطی و پیوست های ارتباطی، مدیریت راهبردی در روابط عمومی، خلاقیت و نوآوری،ارتباطات رسانه ای، اطلاع رسانی،ارتباطات الکترونیک، تکریم ارباب رجوع، مهندسی فرهنگی و فرهنگ سازی باهم به رقابت پرداختند.
وی به ملاک های ارزیابی اشاره کرد و تصریح نمود: در این جشنواره ملاک های ارزیابی برای انتخاب روابط عمومی های برتر، مجموعه فعالیت ها و تلاش هایی است که مدیران روابط عمومی برای تقویت ساختار روابط عمومی از داخل و خارج سازمان انجام داده اند و همچنین نتایج ارزیابی در هر رشته در دو مرحله در معرض داوری قرار گرفت وروابط عمومی های برتر هر بخش معرفی شدند.
دبیر کل سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی تاکید کرد: برگزاری چنین جشنواره های کشوری فراهم ساختن فرصتی رشد آفرین, برای ارزیابی اثار و فعالیتهای روابط عمومی ها بر پایه معیارها و شاخص های علمی است تا مدیران و کارشناسان روابط عمومی ها بتوانند جایگاه و رتبه خود را در گستره وسیع خدمت به سازمان و مخاطبان بیابند و با درکی روشن تر از شرایط زمانه و امکانات، بتوانند به نقاط قوت و ضعف خود پی ببرند و با تکیه بر پژوهش و برنامه ریزی، گام هایی استوارتر از گذشته، مسیر رشد و تعالی را بپیمایند.
شایان ذکر است همزمان با برگزاری این جشنواره، دوازدهمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی به مدت ۲ روز و با حضور کارشناسان ایرانی و خارجی در مرکز همایش های کتابخانه ملی ایران برگزار شد.

print