به گزارش مهرتبریز، مهندس مرتضی آبدار در اولین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان در محل استانداری با اعلام این خبر افزود: از میان این تعداد بازدید ۲۸۰ مورد منجر به اخطار و ۳۲۰ مورد تذکر کتبی شده است.

وی هدف از تشکیل این جلسات را ارتقا سطح ارائه خدمات، هم افزایی میان دستگاهای ذیر بط برای میزبانی شایسته از میهمانان نوروزی و گردشگران برای سال ۲۰۱۸ دانست.

وی در تشریح اقدامات و برنامه های انجام گرفته در سال ۹۵ به برگزاری جشنواره سفره ایرانی و فرهنگ گردشگری منطقه شمالغرب به میزبانی تبریز، اجلاس وزرای گردشگری مجمع کشورهای آسیایی، برگزاری جشنواره های مختلف در سطح استان، نشست منطقه ای سفرا و استانداران منطقه قفقاز و برگزاری گرامیداشت روز جهانی گردشگری اشاره کرد.

آبدار تشریح کرد: در جهت استانداردسازی و درجه بندی تاسیسات گردشگری برای بهبود و ارتقا سطح کیفی و کمی ارائه خدمات جلسات متعددی با مدیران تاسیسات گردشگری استان برگزار شده است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی بیان کرد: وظایف کمیته های  ستاد نوروزی سفر استان به روسای دستگاههای ذیر بط ابلاغ شده است و به آنها فرصت داده شده تا برنامه های پیشنهادی خود را تا ۱۵ روز کاری در اختیار دبیر خانه ستاد اجرایی خدمات سفر قرار دهند.

در ادامه جلسه جانشین معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی، فرشاد رستمی از آغاز فعالیت های دبیرخانه ستاد به منظور هماهنگی دستگا ههای ذیربط از آبان ماه سالجاری خبر داد.

وی گفت: وظایف و شرح خدمات کمیته های عضو به روسای ادارت کل استان ابلاغ شده و هریک از دستگاهها نتیجه گزارش جلسات خود را به دبیر خانه ارسال خواهند نمود.

فرشاد رستمی گفت: بازرسان این اداره کل از آبان ماه دور اول بازدیدهای خود را از تاسیسات گردشگری آغاز نموده اند و دور دوم بازدیدها به منظور بررسی و رفع مشکلات گزارش شده از بهمن ماه شروع خواهد شد و همچنین در همین راستا بازدیدهای تلفیقی با هماهنگی اعضای ستاد اجرایی صورت خواهد پذیرفت.

 

در این جلسه دستگا ههای ذیربط پیشنهادات خود را در راستای هماهنگی و هم افزایی در ارائه خدمات بیشتر مطرح کردند و موضوع کمیته های  ستاد اجرایی خدمات سفر استان آذربایجان شرقی طرح، بررسی و تصویب  شد.

print