به گزار ش مهر تبریز؛این ارزیابی عملکرد در بازه زمانی ۶ ماهه با هدف فعال شدن مکانیسمهای انگیزشی و رقابت سازنده ادارات در راستای تحقق اهداف سازمانی و توسعه فرهنگسازی مالیاتی در زمینه اطلاعرسانی و فرهنگسازی مالیاتی انجام میشود.
شایان ذکر است ارزیابی کیفی و کمی عملکرد روابط عمومی ادارات کل امور مالیاتی سراسر کشور در شاخصهای ثابت تولید محتوا، طراحی، اینفوگرافی و موشن گرافی، برگزاری میز خدمت مدیران کل و رؤسای ادارات، ملاقاتهای مردمی، سخنرانی در نماز جمعه، قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان، حضور در صدا و سیما، رسانههای خبری، نشریات سراسری و استانی، بروزرسانی پورتال اداره کل، فضاسازی مناسبتی، فضای مجازی، کار ویژه و همکاری با نشریه سامان بررسی می گردد.