به گزارش مهر تبریز، شهردار منطقۀ یک تبریز خدمتگزاری خالصانه را وظیفۀ اصلی شهرداری عنوان نمود و ادامه داد: روزانه تعداد قابل توجهی پرسنل خدمات شهری و پاک بانان عزیز در حوزۀ خدمات شهری به تنظیف منطقه پرداخته وعملیات حمل زباله و رفت و روب را در جهت حفظ سلامت و بهداشت محیط منطقه انجام می دهند که همگی در جهت خدمت به شهروندان گرامی وکسب رضایتمندی شهروندان گرامی صورت می پذیرد.
دکتر یوسفی افزود: از دیگر اولویت های اصلی ما تلاش در جهت توسعه و عمران شهری واجرای دقیق و صحیح با نظارت مستمر بر پروژه های عمرانی در زمان های پیش بینی شده طبق بودجه بندی اعلامی می باشد که در این خصوص نیز می توان همدلی شهروندان را ضامن پیشبرد اهداف کلان در راستای خدمات بهتر و تحقق شعار اقدام و عمل در سال جدید دانست.
شهردار منطقۀ یک تبریز در پایان گفت: همواره بر این باور هستیم که شهرداری محل خدمت به شهروندان است و شهر نیاز به خادم داشته و خود را خادم همشهریان گرامی در منطقه می دانیم و تلاش مجموعه خدماتی و عمرانی شهرداری کسب رضایتمندی و جلب اعتماد عمومی است و این مهم با اجرای چندین پروژه اساسی از جمله زیر گذر گلپارک و دوربرگردان مقابل باغ شمس و همچنین قطعۀ ۶ بهسازی و مقاوم سازی باند جنوبی اتوبان پاسداران و چندین طرح درحوزۀ فضای سبز و خدماتی و عمرانی نمود عینی اقدام و عمل از سوی شهرداری بوده ولبخند رضایت را بر لبان شهروندان گرامی خواهد نشاند.
شایان ذکر است ، شهرداری منطقۀ یک در راستای ارائه خدمات بهتر و کسب رضایتمندی عمومی پیشگام بوده و در جهت تحقق اهداف کلان شهرداری و شعار سال ، اقتصاد مقاومتی- اقدام و عمل خدمت رسانی را اولویت اصلی امور دانسته و در این خصوص از هیچ کوششی فروگذار نخواهد گشت.
ارائه خدمات بهتر منوط به همراهی و همدلی مردم با خادمین شهر است
مهرتبریز: مهدی یوسفی شهردار منطقۀ یک تبریز با اشاره به لزوم همراهی همشهریان با شهرداری و ارائه خدمات بهتر جهت کسب اعتماد و جلب رضایت شهروندان از این مجموعۀ خدماتی گفت: از آنجائیکه شهرداری محل خدمت وخدمتگزاری است و شهر نیز به سان یک موجود زنده نیازمند پویائی و نشاط می باشد، رسالت ما در قبال شهروندان عزیز خطیر بوده و ارائه خدمات بهتر منوط به همراهی و همدلی مردم با خادمین شهر است.
- ارسال توسط : مدیر کل اخبار