مهرتبریز-معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزي آذربايجان شرقي و مدیر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان جهاد کشاورزي آذربايجان شرقي با حضور در مرکز سامد استانداري به سئوالات و مشکلات بهره برداران و فعالين بخش کشاورزي رسيدگي کردند.
به گزارش خبرنگار ما در تبریز، شهرام شفیعی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزي آذربايجان شرقي و حسن ایمانی مدیر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان جهاد کشاورزي آذربايجان شرقي به نمایندگی از طرف رئیس سازمان جهاد کشاورزي آذربايجان شرقي با اطلاع رساني قبلي در سامانه سامد استانداري (سامانه الکترونيکي ارتباط مردم و دولت) حضور يافته و بصورت تلفني به سئوالات و مشکلات 21 نفر از کشاورزان، بهره برداران و فعالان حوزه کشاورزي پاسخ داده و به مشکلات آنان رسيدگي کردند.
گفتني است سامانه 111 براساس الزامات قانوني که بر مديريت ارتباطات مردمي وجود دارد، راه اندازي شده است و يکي از اهداف اصلي آن امکان فراهم کردن تعاملات مردم با دولت مي باشد. اين سامانه براي کليه مردم ايران در هر نقطه اي از کشور قابل دسترس بوده و تمامي مردم مي توانند شکايات، انتقادها و پيشنهادهاي خود را براي سامانه سامد ارسال کنند تا دولت، دستگاه و سازمانهاي اجرايي بتوانند با تعاملات ميان مردم، به بهترين شکل براي ارائه خدمات به مردم اقدام کنند.