مهرتبریز-در راستای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا و همگامی با سیاست های اجرایی دولت با هدف صیانت از سلامت جامعه در قبال بیماری مهلک یاد شده که شیوع جهانی پیدا کرده و نیز به حداقل رساندن مراجعات حضوری، شرکت گاز استان، غالب خدمات خود را از طریق ابزارهای الکترونیکی و به سهل ترین روش های ممکن ارائه می نماید.
لذا از کلیه مشترکین محترم گاز طبیعی در استان درخواست می گردد ضمن موکول نمودن امور و درخواست های غیرضروری و مستلزم مراجعه حضوری خود، به بعد از خاتمه بحران موجود، از طریق راهنمای زیر، نسبت به دریافت خدمات مورد نظر اقدام و همکاری های مؤثر با این شرکت به عمل آورند.
۱- تماس تلفنی با شماره تلفن ۱۹۴ پست امداد و اتفاقات، در صورت مواجهه با هرگونه حادثه احتمالی و نیازمند امداد رسانی
۲- تماس با تلفن گویای ۲۱۹۴ سامانه مشترکین، برای اعلام کارکرد کنتور، دریافت و پرداخت صورت حساب، ثبت شماره تلفن همراه و کد پستی
۳- تماس با تلفن گویای ۳۱۹۴ میز خدمت، برای ارائه هرگونه درخواست، انتقاد، پیشنهاد و شکایات احتمالی
۴- ارسال عدد ۱ به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۲۱۹۴ برای اعلام کارکرد کنتور، دریافت و پرداخت صورت حساب، ثبت …
شماره تلفن همراه و کد پستی
۵- مراجعه به تارنمای شرکت گاز استان آذربایجان شرقی به آدرس: www.nigc-eazar.ir برای حصول اطلاع از اخبار، پیام ها، اطلاعیه ها و دریافت خدمات بارگذاری شده مرتبط با مشترکین لازم به یادآوری است ثبت شماره تلفن همراه در سامانه امور مشترکین، برای مصرف کنندگانی که تاکنون به این امر اقدام ننموده اند، به عنوان گام اول بهره مندی از خدمات الکترونیکی شرکت گاز، حائز اهمیّت بوده و نیز برای رفاه حال کلیه مشترکین محترم در سطح استان، چنانکه بنا به دلایلی برای مشترکینی امکان استفاده از خدمات الکترونیکی و غیر حضوری یاد شده مقدور نگردد، با مراجعه به نزدیکترین دفاتر پیشخوان دولت محل اقامت خود، قادر به دریافت خدمات مرتبط با امور مشترکین این شرکت خواهند بود.