• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Sunday - 3 December - 2023
0

بازدید استاندار آذربایجان شرقی از مرکز ارتباطات مردمی دولت/ تاکید بر پاسخ‌گویی هدفمند و مبتنی بر نیازهای مردم

  • کد خبر : 60804
  • 15 خرداد 1402 - 18:48
بازدید استاندار آذربایجان شرقی از مرکز ارتباطات مردمی دولت/ تاکید بر پاسخ‌گویی هدفمند و مبتنی بر نیازهای مردم
بازدید استاندار آذربایجان شرقی از مرکز ارتباطات مردمی دولت/ تاکید بر پاسخ‌گویی هدفمند و مبتنی بر نیازهای مردم

استاندار آذربایجان شرقی ظهر امروز (دوشنبه) از مرکز ارتباطات مردمی دولت بازدید کرد و در جریان آماده‌سازی این مرکز برای پاسخ‌گویی به تماس‌های مردم با تلفن 111 و ثبت و پیگیری نامه‌های مردمی در جریان دومین سفر استانی رئیس جمهور قرار گرفت.
به گزارش خبرنگار ما از تبریز؛عابدین خرّم در این بازدید گفت: ارتباطات مردمی در دولت سیزدهم، تشریفاتی نیست، بلکه حقیقی و واقعی است و وقتی این‌گونه باشد کار و زحمت زیادی خواهد داشت و باید به شکل اساسی و با جدیت دنبال شود تا پاسخی که به مردم داده می‌شود قانع‌کننده باشد.

وی تاکید کرد: اقدامات خیلی خوب، دقیق، فنی و حرفه‌ای برای راه‌اندازی مرکز ارتباطات مردمی انجام شده تا در چارچوب‌های تعریف‌شده، پاسخ‌گوی مردم باشیم تا موجب رضایت‌مندی آنها باشد.

استاندار آذربایجان شرقی به جایگاه مهم استان اشاره کرد و گفت: در آذربایجان شرقی که یک استان مهم و محوری در شمال‌غرب کشور است باید یک کار سازمان‌دهی شده انجام گیرد و تفکیک و تجزیه و تحلیل درخواست‌ها و پاسخ‌گویی باید مبتنی بر نیازهای مردم انجام شود.

وی افزود: پاسخ‌گویی به مردم از اولویت‌های رئیس جمهور است و باید برای این منظور یک ساختار متعارف هدفمند برای ارتباطات مردمی، تعریف و اجرایی شود.

لینک کوتاه : https://www.mehrtabriz.ir/?p=60804

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.