راه اندازی سیستم اتوماسیون اداری در ‏جهت شفاف سازی امورات اداری

 

به گزارش مهر تبریز، محمد حسین زاده، با اعلام این خبر گفت: شفاف سازی امور اداری بر اساس مستند سازی و ‏انجام به موقع وظایف محوله و سرعت در پاسخگوئی به درخواستهای متقاضیان، اعم از پرسنل اداری و دیگر اشخاص ‏حقیقی و حقوقی، لزوم اجرا و راه اندازی این سیستم را می طلبید.‏
وی افزود: افزایش امنیت مکاتبات و بالا بردن سرعت گردش مکاتبات ، لزوم پیاده سازی اتوماسیون اداری و بهره برداری ‏از آن، از دیگردلایل ایجاد و راه اندازی این سیستم محسوب می شود.‏
مدیر اداره کارگزینی و رفاه کارکنان شهرداری تبریز، در ادامه سخنان خود، کاهش بوروکراسی اداری را، یکی از مزایای ‏اتوماسیون اداری دانست و تاکید کرد: افزایش کیفیت خدمات پرسنلی، دسترسی سریع به اطلاعات، بالابردن دقت در توجه به ‏درخواستهای متقاضیان و همچنین ضرورت پاسخگوئی به موقع، کاهش نامه های کاغذی و عدم نیاز به گردش دستی نامه ‏های اداری و استفاده بهینه از زمان از مزایای استفاده از اتوماسیون اداری می باشد .‏
حسین زاده اظهار امیدواری کرد با همکاری پرسنل کارگزینی بیش از پیش شاهد بهبود فرایند اداری و افزایش میزان ‏رضایتمندی در روند پاسخگوئی به درخواستهای اداری باشیم.‏

……

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *