سرپرست شهرداری تبریز: ماهیت تشکیل میز خدمت افزایش رضایتمندی شهروندان است
سرپرست شهرداری تبریز: ماهیت تشکیل میز خدمت افزایش رضایتمندی شهروندان است

مهرتبریز-سرپرست شهرداری تبریز گفت: ماهیت تشکیل میز خدمت در مصلی افزایش رضایتمندی شهروندان است که نتایج شگرفی بر عملکرد ما و شرایط جامعه دارد. به گزارش خبرنگار ما در تبریز؛مهدی یوسفی پیش از ظهر امروز در حاشیه برگزاری میز خدمت در مصلای اعظم حضرت امام خمینی (ره) اظهار کرد: ضمن تشکر از متولیان مصلی بخصوص […]

مهرتبریز-سرپرست شهرداری تبریز گفت: ماهیت تشکیل میز خدمت در مصلی افزایش رضایتمندی شهروندان است که نتایج شگرفی بر عملکرد ما و شرایط جامعه دارد.

به گزارش خبرنگار ما در تبریز؛مهدی یوسفی پیش از ظهر امروز در حاشیه برگزاری میز خدمت در مصلای اعظم حضرت امام خمینی (ره) اظهار کرد: ضمن تشکر از متولیان مصلی بخصوص حجت الاسلام و المسلمین دکتر آل هاشم نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه محبوب تبریز که مقدمات این میز خدمت را فراهم کرده‌اند، امیدوارم روزی برسد که تمام مشکلات شهروندان رفع شده و کسی پشت این میزها نایستد و ما نیز به اهداف اولیه خود یعنی کسب رضایت شهروندان دست یابیم.

وی خاطرنشان کرد: برخی مسائل مطرح شده در این میز خدمت نیازمند همراهی و تعامل با سایر ادارات است ولی برخی خواسته از نظر قانونی لاینحل است که تلاش می‌کنیم در قالب‌های دیگر حل کنیم.

سرپرست شهرداری تبریز یادآور شد: تلاش داریم هشتاد درصد مراجعات را در قالب قوانین و مقررات و مساعدت

و مابقی را با تعامل با دیگر ادارات حل کنیم.

وی با اشاره به صدور حکم تخریب در برخی از آرای کمیسیون ماده صد تأکید کرد: هیچ حکم تخریبی در ابتدای کار صادر نشده است و با طی روند خاص و بررسی بیشتر این احکام صادر می‌شود و اگر ساختمان استحکام داشته باشد، و شرایط و حقوقی که حق همسایه را از بین نبرد، می‌تواند تبدیل به جریمه شود.

یوسفی افزود: ولی اگر این شرایط را نداشته باشد و منجر به آسیب‌های اجتماعی و صدمات جانی شود، در این مورد مانع آن می‌شویم و به کمیسیون‌های ویژه ارجاع می‌دهیم.

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیازات ۵ از ۵