نشست کارگروه تخصصی نظر سنجی از ذینفعان برگزار شد
نشست کارگروه تخصصی نظر سنجی از ذینفعان برگزار شد

مهرتبریز: دومین گردهمایی کارگروه تخصصی نظر سنجی از ذینفعان با حضور شرکت های گاز استانی تهرن ، مازندران ، گلستان ، زنجان ، یزد با محوریت شرکت گاز استان آذربایجان شرقی برگزار شد.

به گزارش مهر تبریز، مدیرعامل شرکت گاز استان در این جلسه با تأکید بر اهمیت رضایتمندی مشتریان به عنوان پشتوانه سرمایه شرکت ، اظهار داشت : روسای روابط عمومی ها باید تکریم ارباب رجوع را سر لوحه کارهای خود قرار داده و تمام تلاش خود را بر ارتقاء رضایت مشتریان و ذینفعان متمرکز نمایند.

ولی اله دینی افکارسنجی را یکی از مولفه های مهم در بهره وری سازمانی دانست و افزود : رضایت سنجی باید با متدهای علمی و استراتژی و با برنامه ریزی و مدل های عملیاتی کارآمد انجام گیرد تا موثر واقع گردد .
وی افکار سنجی از مشتریان را در بقاء و موفقیت سازمان موثر دانست و افزود : بایستی شرایطی فراهم گردد تا رضایت مشترکین در رویکرد فعایت ها تأثیر داشته باشد.
بر پایه این گزارش : در این نشست دو روزه بحث و تبادل در خصوص یکپارچه سازی نظر سنجی ذینفعان در الگوی کار گروه قرار گرفت و مقرر گردید طی دو ماه آتی نظام نامه نظر ستنجی تدوین و تمامی شرکت های گاز استانی ابلاغ گردد.
شایان ذکر است : شرکت گاز استان آذربایجان شرقی با توجه به فعالیت ها و اقدامات خود در حوزه سنجش و رضایت مشتریان بعنوان مدیر کارگروه و متولی سنجش رضایت مشتریان در سطح شرکت ملی گاز ایران تعیین شده است.

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیازات ۵ از ۵