پاسخگویی مستقیم مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی به ۴۷۸ درخواست مردمی
پاسخگویی مستقیم مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی به ۴۷۸ درخواست مردمی

مهرتبریز-امسال مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی پاسخگوی ۴۷۸ درخواست مردمی از کانال های مختلف ارتباطی بوده است. به گزارش خبرنگار ما در تبریز، در راستای کاهش فاصله مردم و مسؤولین و تحقق آرمان های نظام خدمت رسانی صادقانه،امسال مدیرعامل این شرکت به صورت مستقیم پاسخگوی ۴۷۸ درخواست مردمی از کانال های دیدار عمومی، سامانه […]

مهرتبریز-امسال مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی پاسخگوی ۴۷۸ درخواست مردمی از کانال های مختلف ارتباطی بوده است.

به گزارش خبرنگار ما در تبریز، در راستای کاهش فاصله مردم و مسؤولین و تحقق آرمان های نظام خدمت رسانی صادقانه،امسال مدیرعامل این شرکت به صورت مستقیم پاسخگوی ۴۷۸ درخواست مردمی از کانال های دیدار عمومی، سامانه سامد و میزخدمت حضوری در نماز جمعه های استان بوده است.

بر اساس این گزارش: مدیرعامل و مسؤولین شرکت بر اساس دستورالعمل های استانی سه بار در سامانه سامد حضور داشته و از طریق سامانه ارتباطی مردم و دولت، پاسخگوی ۱۸۵ درخواست مردمی بوده اند.

این گزارش می افزاید: در تداوم ارتباط مستیم با مردم، مدیرعامل و مسؤولین این شرکت ۵ بار با برگزاری میزخدمت حضوری در پایان نمازهای عبادی /سیاسی جمعه در شهر تبریز پاسخگوی ۹۵ نفر از هم استانی های عزیز درحوزه گاز بوده اند.

لازم به ذکر است مدیرعامل این شرکت روزهای سه شنبه هر هفته آماده دیدار با مردم و رسیدگی به درخواست های آنان بوده و بر اساس گزارش سامانه مکانیزه ارتباط با مدیرعامل، ۱۹۸ ملاقات کننده از این طریق پاسخ درخواست های خود را دریافت کرده اند.

 

 

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیازات ۵ از ۵