اجرای عملیات قالب‌بندی پایه‌های فونداسیون P5 پل روگذر شهید رحمان فروزنده
اجرای عملیات قالب‌بندی پایه‌های فونداسیون P5 پل روگذر شهید رحمان فروزنده

مهرتبریز-شهردار منطقه ۲ تبریز از اجرای عملیات قالب‌بندی پایه‌های فونداسیون P5 پل روگذر شهید رحمان فروزنده، خبر داد. به گزارش خبرنگار ما در تبریز؛ باقر خوشنواز ضمن اشاره به سرعت‌بخشی روند احداث پل روگذر شهید رحمان فروزنده، از آغاز قالب‌بندی پایه‌های فونداسیون P5 این پروژه خبر داد. وی افزود: بتن‌ریزی هشت شمع از فونداسیون p3 به […]

مهرتبریز-شهردار منطقه ۲ تبریز از اجرای عملیات قالب‌بندی پایه‌های فونداسیون P5 پل روگذر شهید رحمان فروزنده، خبر داد.

به گزارش خبرنگار ما در تبریز؛ باقر خوشنواز ضمن اشاره به سرعت‌بخشی روند احداث پل روگذر شهید رحمان فروزنده، از آغاز قالب‌بندی پایه‌های فونداسیون P5 این پروژه خبر داد.
وی افزود: بتن‌ریزی هشت شمع از فونداسیون p3 به انجام رسیده و دو شمع باقیمانده در حال آماده‌سازی دیواره کانال مجاور پروژه، جهت بتن‌ریزی است.
خوشنواز با اشاره به بتن‌ریزی ۳۸ شمع از شمع‌های مجاور کانال ضلع شرقی روگذر شهید فروزنده، اظهار کرد: طول این پل روگذر ۵۲۶ متر و عرض آن جمعا در باندهای رفت و برگشت ۱۶ متر و اعتبار اولیه آن ۴۸۰ میلیارد ریال است.
به گفته شهردار منطقه ۲ تبریز، پروژه روگذر شهید فروزنده از پروژه‌های فرامنطقه‌ای واقع در حوزه منطقه ۳، دارای شش دهنه است که هر دهنه آن ۳۲ متر و به ارتفاع ۷/۵ متر (از فونداسیون تا پیشانی پل) خواهد بود.