از ۱۱ پروژه آب و فاضلاب شهری با هزینه بیش از ۳۵۲میلیارد ریال  در دهه مبارک فجر بهره برداری خواهد شد
از ۱۱ پروژه آب و فاضلاب شهری با هزینه بیش از ۳۵۲میلیارد ریال  در دهه مبارک فجر بهره برداری خواهد شد
مهرتبریز-همزمان با دهه مبارک فجرسال 98 و چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از11پروژه آب و فاضلاب باهزینه ای بالغ بر352 میلیارد ریال درشرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی بهره برداری می شود.
مهرتبریز-همزمان با دهه مبارک فجرسال ۹۸ و چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از۱۱پروژه آب و فاضلاب باهزینه ای بالغ بر۳۵۲ میلیارد ریال درشرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی بهره برداری می شود.
به گزارش خبرنگار ما در تبریز، مهندس ایمانلو مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان در تشریح فعالیتها وپروژه های قابل افتتاح و کلنگ زنی دردهه مبارک فجر امسال گفت : در دهه فجر انقلاب اسلامی امسال از چندین پروژه آبرسانی و فاضلاب در شهرهای استان  بهره برداری و یا کلنگ زنی خواهد شد .
وی به پروژه ها و طرحهای آماده افتتاح و بهره برداری در دهه مبارک فجر در شهرستان تبریز اشاره کرد وافزود : بهره برداری از تاسیسات شبکه فاضلاب تبریز ( بهره برداری از خط اصلی و فرعی فاضلاب محله خیابان انقلاب بطول ۲۳ کیلومتر و…) از جمله طرحهایی است که در دهه مبارک فجر امسال در شهرستان تبریز با هزینه ای بیش از ۱۳۰ میلیارد ریال به بهره برداری می رسد .
مهندس ایمانلو با اعلام اینکه همزمان با دهه مبارک فجر از چندین طرح آبرسانی در شهرهای مختلف استان کلنگ زنی یا بهره برداری خواهد شد افزود: با تلاش پرسنل زحمتکش شرکت آب وفاضلاب آذربایجان شرقی در دهه مبارک فجر مخزن ۵۰۰۰ متر مکعبی مراغه با هزینه ای بالغ بر ۴۰۰۰۰میلیون ریال کلنگ زنی می شود . و همچنین بمنظور افزایش تامین آب شهر آبش احمد  نیز  یک حلقه چاه عمیق حفر و تجهیز و یکباب مخزن ۲۰۰۰ متر مکعبی با هزینه ای بالغ بر ۴۰۰۰ میلیئن ریال در این شهر کلنگ زنی خواهد شد.
مهندس ایمانلو مدیر عامل شرکت در ادامه به طرحهای قابل بهره برداری و کلنگ زنی سایر شهرستانها اشاره کرد و افزود : بهره برداری از طرح آبرسانی خمارلو از قزیل یول به همراه حفر و تجهیز یک حلقه چاه  با هزینه ای بالغ بر ۳۵۰۰۰ میلیون ریال ، بهره برداری از حفر و تجهیز چاه شماره ۱۰ بستان آباد با هزینه ای بالغ بر ۸۰۰۰ میلیون ریال ، بهره برداری از حفر و تجهیز یک حلقه چاه به عمق ۲۰۰ متر صوفیان با هزینه ای بالغ بر ۱۲۰۰۰ ریال ، کلنگ زنی حفر و تجهیز یک حلقه چاه عمیق ترکمنچای با هزینه ای بالغ بر ۱۵۰۰ میلیون ریال  وهمچنین بهره برداری از توسعه شبکه جمع آوری فاضلاب بستان آباد  با هزینه ای بالغ بر ۲۵۰۰۰ میلیون ریال ، بهره برداری از زون اول شبکه فاضلاب هریس  بطول بیش از ۶ کیلومتر با هزینه ای بالغ بر ۳۴۰۰۰ میلیون ریال و بهره برداری از توسعه شبکه جمع آوری فاضلاب اهر بطول ۴ کیلومتر با هزینه ای بالغ بر ۱۶۹۰۰ میلیون ریال از جمله طرحهایی هستند که امسال بهره برداری از آنها آغارو یا کلنگ زنی خواهند شد .