انتخابات ۱۴۰۳ از ۱۴۰۰ بهتر است / نرخ مشارکت از ۵۰درصد بیشتر شود، پزشکیان برنده است
انتخابات ۱۴۰۳ از ۱۴۰۰ بهتر است / نرخ مشارکت از ۵۰درصد بیشتر شود، پزشکیان برنده است

مهرتبریز-سخنگوی حزب اعتماد ملی گفت: ضعف دولت سیزدهم ریشه در انتخاباتی داشت که از اول معلوم بود کدام کاندید‌ها برنده شده و دولت تشکیل خواهد داد. اسماعیل گرامی مقدم در گفتگو با خبرفوری تاکید کرد: انتخابات ۱۴۰۳ به لحاظ رقابتی بودن از رای گیری که در ۱۴۰۰ اتفاق افتاد، به مراتب شرایط بهتری دارد و […]

مهرتبریز-سخنگوی حزب اعتماد ملی گفت: ضعف دولت سیزدهم ریشه در انتخاباتی داشت که از اول معلوم بود کدام کاندید‌ها برنده شده و دولت تشکیل خواهد داد.

اسماعیل گرامی مقدم در گفتگو با خبرفوری تاکید کرد: انتخابات ۱۴۰۳ به لحاظ رقابتی بودن از رای گیری که در ۱۴۰۰ اتفاق افتاد، به مراتب شرایط بهتری دارد و به همین دلیل امیدوارم مردم در هشتم تیر حضوری پررنگ در پای صندوق رای داشته باشند تا دولتی مقتدر از دل مشارکت بالا روی کار بیاید.

او گفت: اینکه این روز‌ها اصلاح طلبان با حضور مسعود پزشکیان با جدیت لازم فعالیت انتخاباتی دارند، قدم بسیار مثبت و تاثیرگذاری در بهبودی شرایط است. در واقع ضعف دولت سیزدهم ریشه در انتخاباتی داشت که از اول معلوم بود کدام کاندید‌ها برنده شده و دولت تشکیل خواهد داد.

سخنگوی حزب اعتماد ملی تاکید کرد: اگر مشارکت به بالای ۵۰ درصد برسد، پزشکیان به احتمال بسیار بالا به عنوان رییس دولت چهاردهم برگزیده خواهد شد که به نظر من این رویداد، مقدمه‌ای برای برچیده شدن مانع‌هایی خواهد بود که مشکلات موجود را لاینحل کرده‌اند.
منبع: خبر فوری