برگزاری دوره‌های مهارت‌محوری و آموزش ضمن خدمت
برگزاری دوره‌های مهارت‌محوری و آموزش ضمن خدمت

مهرتبریز-سرپرست دانشگاه جامع علمی و کاربردی شهرداری تبریز گفت: مطابق برنامه‌ریزی صورت‌گرفته، دوره‌های مهارت محور، دوره‌های ضمن خدمت و دوره‌هایی که منجر به تغییر نگرش از مدرک‌گرایی به مهارت‌گرایی شود، در دانشگاه جامع علمی و کاربردی شهرداری تبریز برگزار می‌شود. به گزارش خبرنگارما در تبریز؛ محمد عزتی در آیین بزرگداشت روز دانشجو اظهار کرد: تلاش […]

مهرتبریز-سرپرست دانشگاه جامع علمی و کاربردی شهرداری تبریز گفت: مطابق برنامه‌ریزی صورت‌گرفته، دوره‌های مهارت محور، دوره‌های ضمن خدمت و دوره‌هایی که منجر به تغییر نگرش از مدرک‌گرایی به مهارت‌گرایی شود، در دانشگاه جامع علمی و کاربردی شهرداری تبریز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگارما در تبریز؛ محمد عزتی در آیین بزرگداشت روز دانشجو اظهار کرد: تلاش داریم هم در بخش علمی و هم در بخش مدرک دانشگاهی رشته‌های مرتبط با شهرداری تبریز را توسعه داده و از سال آتی و فصل جدید تحصیلی به سمت ‌مهارت‌گرایی و مراکز نوآوری و کارخانه‌های نوآوری حرکت کنیم که انتظار از دانشگاه علمی و کاربردی همین است.

وی با اشاره به برگزاری مجدد کلاس‌های حضور در دانشگاه اعلام کرد: این روزها خبرهای خوبی از کاهش روند شیوع و همه‌گیری بیماری کرونا می‌شنویم و امیدوارم با کنترل این اپیدمی شاهد حضور دانشجویان در محفل علم و دانش باشیم.

مشاور شهردار تبریز با اشاره به نقش دانشجویان در انقلاب اسلامی و توسعه کشور تصریح کرد: گذشته نشان داده است که دانشجویان همواره  منشأ اثر بودند و چه قبل از انقلاب که منشا انقلاب اسلامی بوده و شهدای دانشجویی که در شانزدهم آذر شهید شدند و چه بعد از انقلاب در دوره جنگ تحمیلی، جهاد سازندگی  و حتی در بیماری اخیر کرونا که دانشجویان جهادی حرکت کردند که خدماتشان هزگر از یاد نمی رود.