بمناسبت ولادت حضرت زینب(س)؛  توزیع ۶۰۰ دستگاه وسایل گرمایشی بین مددجویان کمیته امدادآذربایجان شرقی
بمناسبت ولادت حضرت زینب(س)؛  توزیع ۶۰۰ دستگاه وسایل گرمایشی بین مددجویان کمیته امدادآذربایجان شرقی

مهرتبریز-​بمناسبت ولادت عقلیه بنی هاشم حضرت زینب کبری(س) ۶۰۰ دستگاه وسایل گرمایشی بین مددجویان تحت حمایت کمیته امداد آذربایجان شرقی توزیع شد. به گزارش خبرنگار ما در تبریز؛​غلامعلی ملامهدی سرپرست کمیته امداد آذربایجان شرقی در این مراسم گفت: این تعداد بخاری با همکاری مراکز نیکوکاری و خیّرین تامین شده است. وی افزود: ارزش ریالی این […]

مهرتبریز-​بمناسبت ولادت عقلیه بنی هاشم حضرت زینب کبری(س) ۶۰۰ دستگاه وسایل گرمایشی بین مددجویان تحت حمایت کمیته امداد آذربایجان شرقی توزیع شد.

به گزارش خبرنگار ما در تبریز؛​غلامعلی ملامهدی سرپرست کمیته امداد آذربایجان شرقی در این مراسم گفت: این تعداد بخاری با همکاری مراکز نیکوکاری و خیّرین تامین شده است.

وی افزود: ارزش ریالی این اقلام حدود یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان است که نیمی از مبلغ توسط خیّرین و نیمی از آن از اعتبارات امدادی هزینه شده است.

سرپرست کمیته امداد آذربایجان شرقی با اشاره به فعالیت ۲۵۰ مرکز نیکوکاری فعال در سطح استان گفت: این مراکز یار و یاور کمیته امداد در محرومیت زدایی هستند و قدردان زحمات آنها هستیم.

وی ادامه داد: مراکز نیکوکاری استان بعد از فرمایش رهبر انقلاب مبنی بر کمک مومنانه، ایثارگرانه وارد میدان شدند و صحنه های زیبایی را در کمک به همنوعان رقم زدند.