بهره‌برداری از چمن مصنوعی هنرستان طالقانی تبریز آغاز شد
بهره‌برداری از چمن مصنوعی هنرستان طالقانی تبریز آغاز شد
مهرتبریز-طی مراسمی با حضور شهردار تبریز، مسئولین و میهمانان، از چمن مصنوعی و سکوهای زمین فوتبال دهکده ورزشی هنرستان طالقانی بهره‌برداری شد.

 

به گزارش خبرنگار ما در تبریز؛ طی مراسمی از چمن مصنوعی و سکوهای زمین فوتبال دهکده ورزشی هنرستان طالقانی، با حضور شهردار تبریز، رییس کمیسیون ورزشی شورای اسلامی شهر تبریز، مدیر کل آموزش و پرورش استان، معاون تربیت بدنی استان، مدیر عامل سازمان ورزش شهرداری تبریز و شهردار منطقه و سایر میهمانان بهره‌برداری شد.

شهردار منطقه ۳ تبریز مجموعه آماده بهره‌برداری را حاصل تفاهم نامه‌ای میان شهرداری منطقه و آموزش و پرورش استان اعلام کرد و گفت: شهرداری در راستای فعالیت‌های اجتماعی و ورزشی خود، چمن مصنوعی زمین ورزشی فوتبال و سکوهای این زمین ورزشی را احداث کرد.

علی قاسمی اجرای عملیات عمرانی آسفالت ریزی و مناسب سازی پیرامون فضای چمن مصنوعی از دیگر اقدامات منطقه عنوان کرد و گفت: این عملیات در راستای تسهیل فعالیت ورزشی نوجوانان و جوانان تبریز اجرا شده است.

وی هدف از احداث و بهره‌برداری از این فضای ورزشی را به غیر از افزایش سرانه ورزشی، استعدادیابی نوجوانان و جوانان مستعد ذکر کرد و افزود: باید برای دستیابی به جامعه ورزشی یعنی جامعه سالم تلاش کنیم.

شهردار منطقه، هزینه صرف شده برای احداث این پروژه را ۵۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: شهرداری در راستای استعدادیابی جوانان و توسعه فضاهای ورزرشی، تا حد توان خود سرمایه‌گذاری خواهد کرد.

در ادامه مراسم، مدیر کل آموزش و پروش استان نیز با قدردانی از زحمات و تلاش‌های شهرداری تبریز و به ویژه شهرداری منطقه ۳ از بابت چمن مصنوعی و احداث سکوهای تماشاگران اطراف زمین و همچنین آسفالت‌ریزی محوطه زمین ورزشی گفت: اگر می‌خواهیم در آینده شهروند سالمی داشته باشیم و همچنین هزینه درمانی پایینی نیز در آینده داشته باشیم، باید اکنون با ایجاد فضاهای ورزشی این چنینی از آن هزینه‌ها پیشگیری کنیم.

سعادتی افزود: با هزینه‌کرد امروز برای فضاهای ورزشی، شاهد جامعه‌ای پویا و سالم و شاداب در آینده خواهیم بود.

وی ادامه داد: آماده هستیم با تعامل بیشتر با شهرداری برای دستیابی به شهر سالم و شهروند سالم، همکاری لازم و مورد نیاز را داشته باشیم.

مراسم بهره‌برداری از چمن مصنوعی، با شوت توپ توسط پرویز هادی رییس کمیسیون ورزشی شورای اسلامی شهر تبریز بر زمین ورزشی و حضور یعقوب هوشیار شهردار تبریز در بازی پیشکسوتان آغاز شد.

گفتنی است، پیش از این زمین های چمن مصنوعی کوجوار، ایثار، قویدل، صائب تبریزی و شهدای هوانیروز توسط شهرداری تبریز افتتاح شده بود.