بهره‌برداری از احداث زیرساخت‌های اولیه پارک جنگلی آرپادره‌سی با ۳۵ میلیارد ریال
بهره‌برداری از احداث زیرساخت‌های اولیه پارک جنگلی آرپادره‌سی با ۳۵ میلیارد ریال

به گزارش خبرنگارما در تبریز؛، میرعلی اصغر نساج اظهار کرد: مجموعه گردشگری آرپادره‌سی با ۴۰۰ هکتار مساحت به یکی از مناطق توریستی و تفریحی کلانشهر تبریز تبدیل می‌شود. وی با بیان اینکه تامین زیرساخت‌های اولیه شروع شده است، افزود: در فاز اول اقدام به تامین برق دو مخزن سپتیک ۱۵۰۰ و ۲۵۰۰ متر مکعبی شده […]

به گزارش خبرنگارما در تبریز؛، میرعلی اصغر نساج اظهار کرد: مجموعه گردشگری آرپادره‌سی با ۴۰۰ هکتار مساحت به یکی از مناطق توریستی و تفریحی کلانشهر تبریز تبدیل می‌شود.

وی با بیان اینکه تامین زیرساخت‌های اولیه شروع شده است، افزود: در فاز اول اقدام به تامین برق دو مخزن سپتیک ۱۵۰۰ و ۲۵۰۰ متر مکعبی شده است.

شهردار منطقه ۵ گفت: با برق‌رسانی به مراکز سپتیک روش آبیاری پارک جنگلی ۴۰۰ هکتاری آرپادره‌سی با تانکر حذف می‌شود.
وی به تامین روشنایی مسیر دو کیلومتری این مجموعه گردشگری اشاره کرد و افزود: خط انتقال ۲۰ کیلو ولتی و کابل‌کشی برای روشنایی مسیر دو کیلومتری پارک آرپادره‌سی با چراغ های ال ای دی به‌زودی به اتمام می‌رسد.

نساج با بیان اینکه پروژه ۹۵ درصد پیشرفت کاری دارد، گفت: به‌زودی این پروژه قابل بهره‌برداری بوده و شاهد تامین روشنایی در پارک جنگلی و همچنین برق‌رسانی به مراکز ذخیره آب خواهیم بود.

وی هزینه اجرای این پروژه را ۳۵ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: پس از اتمام فاز اول، مراحل بعدی تامین زیرساخت‌های پارک جنگلی ۴۰۰ هکتاری آرپادره‌سی شروع می‌شود.