تاکید استاندارآذربایجانشرقی برای استفاده ازتمام ظرفیت ها جهت استقبال از مسافران نوروزی
تاکید استاندارآذربایجانشرقی برای استفاده ازتمام ظرفیت ها جهت استقبال از مسافران نوروزی
مهر تبریز-دکتر"مالک رحمتي" در رزمايش بزرگ ترافيکي و خدمات سفر نوروز 1403 پليس اظهار داشت:در آستانه ماه مبارک رمضان و عيد باستاني نوروز قرار داريم که بايد تلاش کنيم خدمت بي منتي را براي مردم داشته باشيم.

به گزارش تبریز؛دکتر رحمتی در ادامه افزود:استان آذربایجان شرقی هم به لحاظ داشتن جمعیت و هم قرار گرفتن در مسیر استان های غربی یکی از استان های مهم در کشور می باشد لذا باید با همکاری و تعامل خوب بین سازمان های خدمات رسان برای مسافران نوروزی و شهروندان خدمات مطلوب و شایسته ای ارائه دهیم.

استاندار آذربایجان شرقی به شرایط اقلیمی و کوهستانی بودن استان اشاره کرد و گفت:باید مجموعه راهداری در کنار سایر سازمان های امدادرسان آمادگی های لازم را برای ارائه خدمات در شرایط بارندگی را داشته باشند تا مسافران نوروزی در امنیت و آرامش کامل سفر راحتی داشته باشند.

دکتر “رحمتی” با بیان اینکه زحمات و ایثارگری ها پلیس در جاده ها و شهرها تمامی ندارد،افزود:کارکنان پلیس با برنامه ریزی های منسجم و هدفمند در تمامی صحنه ها حضور دارند و خوشبختانه هم افزایی و همدلی خوبی بین پلیس استان و سایر دستگاههای امداد رسان وجود دارد و همه مردم قدردان زحمات پلیس در جاده ها و شهرها هستند.