تصویب۴طرح کسب‌و‌کار اینترنتی گردشگری در آذربایجان شرقی
تصویب۴طرح کسب‌و‌کار اینترنتی گردشگری در آذربایجان شرقی

  به‌گزارش خبرنگار ما در تبریز؛، روز سه‌شنبه ۳۰ آذرماه ۱۴۰۰  نخستین کمیته کسب و کارهای گردشگری در فضای مجازی با حضور علیرضا بایرام زاده معاون گردشگری استان برگزار شد. معاون گردشگری آذربایجان شرقی، گفت: «در راستای تسهیل کسب‌و‌کارهای اینترنتی مرتبط با گردشگری، نخستین کمیته کسب و کارهای گردشگری در فضای مجازی با بررسی ۵ […]

 

به‌گزارش خبرنگار ما در تبریز؛، روز سه‌شنبه ۳۰ آذرماه ۱۴۰۰  نخستین کمیته کسب و کارهای گردشگری در فضای مجازی با حضور علیرضا بایرام زاده معاون گردشگری استان برگزار شد.

معاون گردشگری آذربایجان شرقی، گفت: «در راستای تسهیل کسب‌و‌کارهای اینترنتی مرتبط با گردشگری، نخستین کمیته کسب و کارهای گردشگری در فضای مجازی با بررسی ۵ پرونده آغاز بکار کرد.»

او ادامه داد: «پنج طرح ارائه شده در این کمیته که شامل سایت‌های معرفی، فروش آنلاین و رزرواسیون و … بودند با حضور متقاضیان بررسی و در نهایت ۴ طرح به تصویب رسید.»

بایرام زاده اظهار داشت: «پنجمین طرح نیز  به‌صورت مشروط برای تکمیل زیرساخت و مقتضیات ضروری تائید شد. این کمیته پس از تکمیل نهایی پرونده‌ها، اسامی طرح‌ها را پس از طی روند اداری و ثبت در سامانه‌های مربوطه اطلاع رسانی خواهد کرد.»