توجه ویژه به موضوع بهینه‌سازی مصرف آب
توجه ویژه به موضوع بهینه‌سازی مصرف آب

مهر تبریز-سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری تبریز گفت: استفاده از پساب‌های تصفیه شده در آبیاری فضای سبز توسط شهرداری منطقه یک و با راهبری معاونت عمرانی شهرداری تبریز در سال ۱۴۰۱ و در قالب بودجه سالانه عملیاتی می شود. به گزارش خبرنگار ما در تبریزِ، یعقوب نامی اعلام کرد: در پی برگزاری جلسات مستمر […]

مهر تبریز-سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری تبریز گفت: استفاده از پساب‌های تصفیه شده در آبیاری فضای سبز توسط شهرداری منطقه یک و با راهبری معاونت عمرانی شهرداری تبریز در سال ۱۴۰۱ و در قالب بودجه سالانه عملیاتی می شود.

به گزارش خبرنگار ما در تبریزِ، یعقوب نامی اعلام کرد: در پی برگزاری جلسات مستمر با واحد صنعت آب معاونت فنی و عمرانی شهرداری تبریز و کارشناسان سازمان سیما و منظر و انجام هماهنگی های لازم طرح استفاده از پسابهای تصفیه شده در آبیاری ها عملیاتی شده و در بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۱ شهرداری تبریز گنجانده شد و در همین راستا برنامه ریزی مدون برای مدیریت شبکه آب خام و حذف تانکرهای آبیاری در حال پیگیری جدی است.

نامی افزود: طرح هدایت آبهای سطحی زیر گذرها وحل مشکل محلهای دارای پتانسیل آبگرفتگی به کلیه مناطق ابلاغ شده و توسط واحد تعمیر و نگهداری معاونت عمرانی شهرداری تبریز درحال پیگیری است.