جشنواره  تولیدات هنری چهارشنبه سوری شاد و بدون خطر در قرن جدید برگزار می شود
جشنواره  تولیدات هنری چهارشنبه سوری شاد و بدون خطر در قرن جدید برگزار می شود

به گزارش مهر تبریز،دکتر جواد احمدیان، در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری جشنواره چهارشنبه سوری شاد و بدون خطر در قرن جدید گفت:امیدواریم با تمهیدات و  برگزاری چنین برنامه هایی بتوانیم آمار فوتی، مصدومین را کاهش داده و چهارشنبه آخر سال خوبی برای هموطنان عزیزیمان فراهم کنیم. وی گفت: این جشنواره با موضوعات چهارشنبه […]

به گزارش مهر تبریز،دکتر جواد احمدیان، در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری جشنواره چهارشنبه سوری شاد و بدون خطر در قرن جدید گفت:امیدواریم با تمهیدات و  برگزاری چنین برنامه هایی بتوانیم آمار فوتی، مصدومین را کاهش داده و چهارشنبه آخر سال خوبی برای هموطنان عزیزیمان فراهم کنیم.

وی گفت: این جشنواره با موضوعات چهارشنبه سوری بی خطر ، چهارشنبه سوری اصیل ایرانی، تاریخ چهارشنبه سوری و یک چهارشنبه سوری شاد در قالب انشاء، جملات کوتاه، نقاشی، شعر  توسط دانشگاه علوم پزشکی تبریز و با همکاری نهادها و سازمانهای استان آذربایجان شرقی برگزار می شود.

احمدیان افزود: به ۱۴ نفر از برگزیدگان این مسابقه دوچرخه و به ۱۰۰ نفر جوایز ارزنده اهدا خواهد شد.

گفتنی است؛ شرکت کنندگان در این مسابقه می توانند آثار خود را به آدرس تبریز، خیابان دانشگاه-ساختمان مرکزی، دانشگاه علوم پزشکی،- معاونت درمان و یا به ایمیل treatment@tbzmed.ac.ir ارسال کنند.