خیران در شب یلدا خانواده‌های نیازمند را  دریابند
خیران در شب یلدا خانواده‌های نیازمند را  دریابند

مهرتبریز-سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: این نهاد آماده دریافت کمک های مردم عزیز و خیران در شب یلدا می باشد. به گزارش خبرنگار ما در تبریز؛غلامعلی ملامهدی با اشاره به فرا رسیدن شب یلدا اظهار کرد: از خیران و نیکوکاران استان می خواهیم خانواده‌های نیازمند را همچون خانواده خود دریابند. وی افزود: مردم عزیز […]

مهرتبریز-سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: این نهاد آماده دریافت کمک های مردم عزیز و خیران در شب یلدا می باشد.

به گزارش خبرنگار ما در تبریز؛غلامعلی ملامهدی با اشاره به فرا رسیدن شب یلدا اظهار کرد: از خیران و نیکوکاران استان می خواهیم خانواده‌های نیازمند را همچون خانواده خود دریابند.

وی افزود: مردم عزیز و خیران می توانند با کمک‌های نقدی یا اهدای کالا به خانواده‌های مددجوی کمیته امداد قدمی در شاد کردن دل هم‌نوعان خود در شب یلدا بردارند.

سرپرست کمیته امداد آذربایجان شرقی گفت: دفاتر این نهاد با همکاری مراکز نیکوکاری، خیران و حامیان ایتام و فرزندان محسنین در حال تدارک بسته های معیشتی ویژه شب یلدا هستند تا بین مددجویان تحت حمایت توزیع گردد.

وی به راه های مشارکت در این خیر کثیر اشاره کرده و افزود: مردم نیک اندیش استان می توانند علاوه بر مراجعه به دفاتر کمیته امداد در سراسر استان، وجوه نقد خود را از طریق کد دستوری #۰۴۱*۸۸۷۷* و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۰۱۴  به دست نیازمندان برسانند.

ملامهدی خاطر نشان کرد: در حال حاضر بالغ بر ۱۵۰ هزارنفر و ۷۹ هزار خانوار در سطح استان از خدمات و حمایت های کمیته امداد امام(ره) بهره مند هستند.