دستگیری سارقان ۱۱۰ میلیاردی در تبریز
دستگیری سارقان ۱۱۰ میلیاردی در تبریز
مهرتبریز-فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی از دستگیری 2 سارق منزل و کشف اموال مسروقه به ارزش 110 میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش خبرنگار ما در تبریز؛سردار” علی محمدی” در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت:‌در پی افزایش وقوع سرقت های متعدد منزل و ایجاد جو ناامنی و نارضایتی بین شهروندان، موضوع شناسایی و دستگیری سارقان  در دستورکار کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه سارقان از ۲ قطعه پلاک جعلی در ارتکاب جرائم استفاده کرده بودند، افزود : با بررسی سرنخ‌های به دست آمده از صحنه‌های سرقت و انجام تحقیقات میدانی در گام نخست اقدام به شناسایی پلاک اصلی خودروی مورد استفاده سارقان شده و پس از تحقیقات گسترده شبانه روزی رد پای متهمان را در یکی از استان های کشور شناسایی کردند.

سردار “محمدی” تصریح کرد: پس از اخذ نیابت قضائی کارآگاهان پلیس آگاهی در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی ۲ نفر از سارقان حرفه ای و سابقه دار منزل را در مخفیگاهشان دستگیر و مقادیری اموال مسروقه کشف کردند.

ارشدترین مقام انتظامی استان با بیان اینکه متهمان در بازجویی های پلیس به ۱۷ فقره سرقت منزل اعتراف کردند،گفت:ارزش ریالی اموال مسروقه ۱۱۰ میلیارد ریال برآورد شده که اموال مسروقه پس از شناسایی به مال باختگان تحویل خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان در پایان از شهروندان درخواست کرد:با توجه به ایام پایانی سال در زمان ترک منزل اقدامات ایمنی و پیشگیری از سرقت را رعایت نمایند.

  • منبع خبر : آرمان تبریز