راه‌اندازی خط تولید سرم داروسازی دانا در تبریز
راه‌اندازی خط تولید سرم داروسازی دانا در تبریز
مهر تبریز: مدیرعامل شرکت داروسازی دانا از راه‌اندازی خط تولید سرم در این داروسازی خبر داد و گفت: این خط با ظرفیت اسمی تولید سالانه ۳۰ میلیون بطری نیم لیتری سرم است.

به گزارش مهر تبریز، مهدی شیری، با بیان این‌که این شرکت با شش خط تولیدی در حوزه سافت‌ژل، بزرگترین مجموعه تولیدکننده این محصول در خاورمیانه است، گفت: امکان تولید سالانه چیزی نزدیک به ۲ میلیارد سافت ژل در این مجموعه فراهم است.

وی اظهار کرد: این شرکت با ۳۶ خط تولیدی در راستای تولید مواد اولیه آنتی بیوتیکی، قرص و کپسول غیر آنتی بیوتیکی، ویال‌های تزریقی و سافت‌ژل و… فعالیت دارد.

وی با بیان این‌که در حال حاضر بزرگترین واحد تولید کننده ویال‌های تزریقی مورد استفاده در بیمارستان‌های کشورمان هستیم، افزود: یک خط تولید قرص و کپسول غیرآنتی بیوتیکی در شرکت فعال بوده که ظرفیت اسمی تولید ۱۵۰ میلیون عدد در سال را دارد.

مدیرعامل شرکت داروسازی دانا، با اشاره به این‌که این مجموعه بزرگترین مجموعه دارویی کشور بوده و شاید جایگاه دارویی این شرکت کمتر در سطح جامعه شناخته شده باشد، خاطرنشان کرد: فعالیت‌های این شرکت در شمالغرب کشور و به ویژه در شهر تبریز مایه مباهات و افتخار است که در این رابطه از زحمات همکاران خود و همچنین مدیران قبلی قدردانی می‌کنم، چراکه شرکت داروسازی دانا در نتیجه تلاش‌ها توانسته به این جایگاه برسد و افتخارآفرینی کند.