رفع نواقص سیستم‌های روشنایی میادین و پارک‌های سطح منطقه ۱۰
رفع نواقص سیستم‌های روشنایی میادین و پارک‌های سطح منطقه ۱۰

مهرتبریز-سرپرست شهرداری منطقه ۱۰ تبریز از بهسازی و رفع نواقص و ایرادات سیستم‌های روشنایی میادین و پارک‌های سطح حوزه خبر داد. به گزارش خبرنگار ما در تبریز، حسن گنجی با اشاره به اینکه پارک ها و میادین سطح منطقه ۱۰ از لحاظ سیستم روشنایی دارای وضعیت مناسبی نبودند، گفت: شهرداری منطقه ۱۰ با تشکیل کارگروهی […]

مهرتبریز-سرپرست شهرداری منطقه ۱۰ تبریز از بهسازی و رفع نواقص و ایرادات سیستم‌های روشنایی میادین و پارک‌های سطح حوزه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ما در تبریز، حسن گنجی با اشاره به اینکه پارک ها و میادین سطح منطقه ۱۰ از لحاظ سیستم روشنایی دارای وضعیت مناسبی نبودند، گفت: شهرداری منطقه ۱۰ با تشکیل کارگروهی در همین زمینه امکانات بهسازی و اصلاح روشنایی پارک ها و معابر سطح حوزه را در برنامه کاری خود قرار داد.

وی ادامه داد: در این راستا به منظور زیبایی هرچه بیشتر از لحاظ منظر شهری به هنگام شب، و تامین امنیت عبوری شهروندان به هنگام تردد از پارک اصلاح، تعمیر و تجهیز روشنایی‌های پارک سطح حوزه از جمله مقبره الشعرا و پارک جنگلی ارم به اجرا در آمد.

سرپرست شهرداری منطقه ۱۰ با اشاره به رفع ایرادات روشنایی میادین اصلی سطح حوزه نیز اظهار کرد: به منظور کاهش حوادث احتمالی و دید مناسب رانندگان در هنگام شب، تأمین روشنایی برای تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه و عابران، ساماندهی، بهسازی و رفع نواقص سیستم روشنایی میدان تشیع شهرک ارم و پل فلسطین نیز عملیاتی شد.

گنجی بر توزیع متوازن خدمات در سطح منطقه تأکید کرد و گفت: ارائه هرگونه خدمات بر حسب اولویت‌بندی و رعایت عدالت اجتماعی در سطح منطقه ۱۰ تداوم می‌یابد.