ضرورت تلاش و برنامه‌ریزی برای تحقق سهمیه ۴۸ هزار واحدی مسکن در سهند
ضرورت تلاش و برنامه‌ریزی برای تحقق سهمیه ۴۸ هزار واحدی مسکن در سهند
مهرتبریز-مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند با اشاره به اهمیت تامین مسکن برای مردم، بر ضرورت تلاش و برنامه‌ریزی برای تحقق سهمیه ۴۸ هزار واحدی مسکن در سهند تاکید کرد.

مهرتبریز-مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند با اشاره به اهمیت تامین مسکن برای مردم، بر ضرورت تلاش و برنامه‌ریزی برای تحقق سهمیه ۴۸ هزار واحدی مسکن در سهند تاکید کرد.
به گزارش خبرنگار ما در تبریز؛فرهاد سعیدی در جلسه شورای مسکن آذربایجان‌شرقی که به میزبانی شهرستان بستان آباد برگزار شد، با ارائه گزارشی از آخرین وضعیت احداث مساکن نهضت ملی در شهر جدید سهند، تزریق تسهیلات بانکی و متمم‌ها به پروژه‌های نهضت ملی مسکن را در راستای پیشرفت هرچه سریع‌تر پروژه‌ها ضروری برشمرد.
وی با بیان این‌که باید در راستای تحقق حداکثر سهمیه‌ای که در حوزه طرح نهضت ملی مسکن به استان تخصیص یافته تلاش و برنامه‌ریزی‌های لازم را داشته باشیم تا به طور کامل اجرایی شود، افزود: در این رابطه سه محل الحاقی در برنامه پیش بینی شده که باید هرچه سریع‌تر برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده و بعد از تصویب در مبادی ذیربط، وارد فاز اجرایی شود.
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند خاطرنشان کرد که این سه الحاقیه در راستای تحقق سهمیه ۴۸ هزار واحدی مسکن در سهند است.
وی در ادامه با تاکید بر این‌که ۱۲۰۰ واحد از پروژه نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند آماده افتتاح می‌شود، گفت: پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند با کیفیت بالایی احداث می‌شود و تمام تلاشمان را به کار گرفته‌ایم تا با همیاری متقاضیان و همچنین بانک‌های عامل، پروژه‌های مسکن را هرچه سریع‌تر به اتمام برسانیم.
وحید ثمودی، مشاور مدیرعامل و رئیس کارگروه نهضت ملی مسکن شرکت عمران شهر جدید سهند نیز در این جلسه گزارشی از وضعیت اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند ارائه کرد.
گفتنی است، جلسه شورای مسکن آذربایجان‌شرقی امروز با حضور جبارعلی ذاکری، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، اعضای شورای مسکن استان و نمایندگان بانک‌ها به میزبانی شهرستان بستان آباد برگزار شده و آخرین وضعیت نهضت ملی مسکن در استان توسط اعضای شورا مورد بررسی قرار گرفت.
در این جلسه مدیرکل راه و شهرسازی استان، مدیرکل بنیادمسکن استان و مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند به تشریح آخرین وضعیت پروژه‌های نهضت ملی مسکن پرداختند.
در این جلسه بر تزریق متمم‌ها به پروژه‌ها تاکید شده و مقرر شد بانک‌ها در این رابطه پیگیری‌های لازم را داشته باشند؛ همچنین دستگاه‌های خدمات رسان پروژه‌های آماده افتتاح را در اولویت کاری قرار داده و زیرساخت‌ها را تامین کنند.
مقرر شد در جلسه بعدی شورای مسکن، نمایندگان کمیته امداد و همچنین سازمان بهزیستی نیز حضور داشته باشند.