مسابقه کتابخوانی «حدیث بی سنگران» تمدید شد
مسابقه کتابخوانی «حدیث بی سنگران» تمدید شد

مهرتبریز-معاون فرهنگی و آموزشی آذربایجان شرقی ضمن گرامیداشت روز دانشجو، گفت: با هدف ترویج فرهنگ و نهضت کتابخوانی در حوزه ایثار و شهادت مسابقه فرهنگی کتابخوانی که به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی و بسیج برگزار شده بود؛ به مناسبت آغاز هفته دانشجو تا ۲۵ آذر ماه تمدید شد. به گزارش خبرنگار ما، جابر ابوالفتح […]

مهرتبریز-معاون فرهنگی و آموزشی آذربایجان شرقی ضمن گرامیداشت روز دانشجو، گفت: با هدف ترویج فرهنگ و نهضت کتابخوانی در حوزه ایثار و شهادت مسابقه فرهنگی کتابخوانی که به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی و بسیج برگزار شده بود؛ به مناسبت آغاز هفته دانشجو تا ۲۵ آذر ماه تمدید شد.

به گزارش خبرنگار ما، جابر ابوالفتح زاده معاون فرهنگی و آموزشی آذربایجان شرقی ضمن گرامیداشت روز دانشجو، گفت: با هدف ترویج فرهنگ و نهضت کتابخوانی در حوزه ایثار و شهادت مسابقه فرهنگی کتابخوانی که به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی و بسیج برگزار شده بود به مناسبت آغاز هفته دانشجو تا ۲۵ آذر ماه تمدید شد.

وی افزود: مسابقه اینترنتی کتابخوانی «حدیث بی سنگران» از پایگاه اطلاع رسانی نوید شاهد آذربایجان شرقی برگزار می‌شود. این مسابقه از روز یکم آذر ماه آغاز شده و علاقمندان تا بیست و پنجم آذر ماه سال جاری فرصت دارند، شرکت کنند.

ابوالفتح زاده گفت: سوالات این مسابقه از کتاب «حدیث بی سنگران» که به معرفی شهیدان «گردان مهندسی رزمی لشکر ۳۱ عاشورا » طراحی شده پرداخته است  به برگزیدگاناین مسابقه، جوایزی ارزنده اهدا خواهد شد.