درخشش فوق العاده مس سونگون برابر سپاهان
درخشش فوق العاده مس سونگون برابر سپاهان
مهر تبریز: آذری های مس سونگون در شرایطی که ۸/۴ عقب بودند با کامبک تماشائی خود فاتح ۳ بر ۲ این بازی جنجالی و پُر تنش شدند.

مس سونگون ۳ – سپاهان ۲

در مرحله پلی آف مسابقات لیگ والیبال دسته اول ودر اولین هفته تیم سپاهان در سالن شهید میثمی اصفهان، میزبان نارنجی پوشان تیم مس سونگون ورزقان بود .

آذری های مس سونگون علی رغم باخت در  ست های اول و دوم ، با تغییراتی که عمده غیاثی سرمربی با تجربه مسی ها در ترکیب اصلی تیم داد ست های سوم و چهارم را برتر میدان بودند وبازی را به ست پنجم کشیدند و در شرایطی که ۸/۴ عقب بودند با کامبک تماشائی خود فاتح ۳ بر ۲ این بازی جنجالی و پُر تنش شدند.

این بازی چندین کارت زرد و قرمز برای هر دو تیم به همراه داشت.

قابل ذکر اینکه رسیده بود بلائی ولی بخیر گذشت! یکی از اعضای کادر فنی تیم مس سونگون در پایان ست پنجم از فرط خوشحالی و هیجان به حالت اغما روی زمین افتاد که بلافاصله کادر پزشکی حاضر در سالن اقدام به مداوای وی کردند

بهترین و امتیاز آورترین بازیکن  تیم مس سونگون  دراین بازی  پرافت وخیز وتماشایی

مرتضی نریمانی جوان آتیه دار و یار قدرتی دریافتی  این تیم بود که علاوه بر امتیازاتی که از  اسپک و دفاع گرفت ، با سرویس‌های زهر دار پرشی وقدرتی خود دریافت  را برای سپاهانی ها سخت کرده بود .


اوج هیجان دردیدار برگشت
=============

دیدار برگشت این دوتیم درتبریز وروز جمعه ۲۰ بهمن ماه درسالن شهید صمد اقدمی برگزار خواهد شد.
بی تردید این دیداربدلیل اوج رقابت ، حساسیت وحاکمیت انگیزه های تلافی وتداعی با هیجان خاصی برگزار خواهد شد که حضور علاقمندان بی شمار ورزش والیبال وتشویق بی امان آنان بر زیبایی های این دیدار خواهد افزود.
حبیب چرندابی