مس سونگون ورزقان – سپاهان اصفهان/آغاز شمارش معکوس برای حضور پرشور
مس سونگون ورزقان – سپاهان اصفهان/آغاز شمارش معکوس برای حضور پرشور
مهر تبریز: بدنبال حضور مقتدرانه ودستیابی به نتایج مطلوب والیبال مس سونگون دررقابتهای لیگ والیبال باشگاههای دسته یک کشور وکسب جواز حضور درمرحله پلی اف بیش از هرزمان دیگر انبوه هوادار والیبال آذربایجان را امیدواربرای راهیابی به جمع تیمهای لیگ برترکرد.
به گزارش مهر تبریز، در اولین دیدار این مرحله نارنجی پوشان مس سونگون هفته گذشته میهمان تیم صاحب نام باشگاه سپاهان در شهر اصفهان بود که شاگردان محمد غیاثی مربی کار بلد مس با درخشش ستودنی در یک بازی ماراتن کاری در حد کارستان کردند و بازی رفت با نتیجه ۳بر۲ به سود تیم مس سونگون خاتمه پذیرفت .


حضور پرشور هواداران

============

پیروزی دلچسب والیبالیست های مس سونگون در دور رفت و شادی وخوشحالی دوستداران پرتعداد والیبال آذربایجان شرقی عاملی بود تا علاقمندان این تیم برای انجام بازی برگشت در تبریز برای حضور، تشویق وحمایت از تیم محبوب خود آغازگر شمارش معکوس باشند.
بی تردید روز جمعه بیستم بهمن ماه ۱۴۰۲، یکبار دیگر سالن شهید صمد اقدمی تبریز پذیرای جمع کثیری از دوستداران والیبال استان خواهد بود تا با ایجاد انگیزه مضاعف وتداعی پیروزی دور رفت زمینه حضور درجمع چهارتیم برتر مرحله پایانی بیشتراز هر زمان دیگر فراهم شود.

بهرحال طی هفته جاری محمد غیاثی با عنایت به حساسیت بازی با سپاهان وشناخت نقاط ضعف و قوت حریف تمرینات منظمی را برگزار کرده است تا با تحمیل دومین باخت به تیم سخت کوش سپاهان ضرورتی برای بازی سوم نداشته باشد و با حاشیه امنیت مناسب و سرشار از روحیه بالا راهی دیدارهای پایانی  مرحله بعدی برای راهیابی به لیگ برترسال ۱۴۰۳ باشگاههای کشور باشد.

گفتنی است که این دیدارحساس و تماشایی راس ساعت ۱۶ (چهار بهدازظهر)در سالن شهید صمد اقدمی برگزار خواهد شد.

                                                                           حبیب چرندابی