نمایشگاه‌ های تخصصی صنعت ساختمان و برق ۷ استان، در تبریز
نمایشگاه‌ های تخصصی صنعت ساختمان و برق ۷ استان، در تبریز
مهر تبریز: نمایشگاه‌ های تخصصی صنعت ساختمان و برق با حضور تولید کنندگانی از هفت استان کشور، در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تبریز گشایش یافت.

به گزارش مهر تبریز، یازدهمین نمایشگاه بین المللی تخصصی صنعت ساختمان، آسانسور، درب و پنجره و ماشین آلات مربوط و دوازدهمین نمایشگاه بین المللی تخصصی صنعت برق، اتوماسیون صنعتی و انرژی‌های نو و تجدیدپذیر از امروز سه شنبه هفتم آذر تا دهم این ماه، به منظور ارائه و معرفی آخرین دستاورد‌های این صنایع در سالن‌های پروین اعتصامی، شهریار و امیرکبیر نمایشگاه بین المللی تبریز، دایر هستند.

در این نمایشگاه‌ ها، فعالان صنعت ساختمان و برق از استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، تهران، اصفهان، خراسان رضوی، البرز و سمنان شرکت کرده اند.

در یازدهمین نمایشگاه بین المللی تخصصی صنعت ساختمان، آسانسور، درب و پنجره و ماشین آلات مربوط، انواع لوازم ساختمانی، شیرآلات بهداشتی و ساختمانی، پکیج و رادیاتور، تیرچه‌های صنعتی، نمای کامپوزیت، تجهیزات آتش نشانی، آسانسور و قطعات وابسته، درب و پنجره‌های یو پی وی سی و آلومینیومی، لوله و اتصالات، سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی و دستگاه‌های گرم کننده تابشی، به نمایش گذاشته شده است.

دوازدهمین نمایشگاه بین المللی تخصصی صنعت برق، اتوماسیون صنعتی و انرژی‌های نو و تجدید پذیر نیز در زمینه‌های انواع تابلو‌های اتوماسیون، تجهیزات برق صنعتی و ساختمانی، سیستم‌های امنیتی و حفاظتی، سیم و کابل، کلید و پریز، پنل‌های خورشیدی و انرژی‌های نو و تجدیدپذیر، دایر شده است.

متخصصان و علاقمندان به بازدید از این نمایشگاه‌ها می‌توانند از ۷ تا ۱۰ آذرماه، از ساعت ۱۵ تا ۲۱، به سالن‌های مذکور در محل دایمی نمایشگاه بین المللی تبریز، مراجعه کنند.