پیام تبریک مدیرکل تأمین‌اجتماعی استان آذربایجان‌شرقی به‌مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار
پیام تبریک مدیرکل تأمین‌اجتماعی استان آذربایجان‌شرقی به‌مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار
مهرتبریز-یونس دباغ صادقی‌پور مدیر‌کل تأمین‌اجتماعی استان آذربایجان‌شرقی، ضمن تبریک فرا رسیدن 17 مرداد ماه "روز خبرنگار" از همدلی و همراهی اصحاب رسانه، اهل قلم و فعالان خبری با اداره‌کل تأمین‌اجتماعی استان تقدیر و قدردانی کرد. ​

مهرتبریز-یونس دباغ صادقی‌پور مدیر‌کل تأمین‌اجتماعی استان آذربایجان‌شرقی، ضمن تبریک فرا رسیدن 17 مرداد ماه “روز خبرنگار” از همدلی و همراهی اصحاب رسانه، اهل قلم و فعالان خبری با اداره‌کل تأمین‌اجتماعی استان تقدیر و قدردانی کرد.
​به گزارش خبرنگار ما در تبریز؛در این پیام آمده است:

﴿ ن وَالْقَلَمِ وَ مَا یَسْطُرُونَ ﴾

روز خبرنگار، روزی است که گویی قلم، این مقدس‌ترین عامل سوگند آسمانی باردیگر به مظهر درخششی تبدیل شده که حکایت‌گر زندگی تابناک رهپویانی می‌شود که همواره با قلم پیوندی جاودانه بسته‌اند. روز خبرنگار، سرود ماندن در ورطه نوشتن، حکایت پابرجایی در دنیای کلمات و واژه‌ها و عامل تابندگی دگرباره اندیشه‌های انسانی است.

روز خبرنگار فرصتی ارزشمند و گران‌بهاست، برای پاسداشت مقام شامخ تمامی انسان‌های فرهیخته از جمله شهید محمود صارمی که در راه روشنگری و آگاهی بخشی به جامعه جان خود را تقدیم کردند.
خبرنگاران به راستی تجسم امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزی و وظیفه اند. خبرنگاران وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش هستند، زیرا همواره در عمق جامعه زندگی می‌کنند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه‌ای، مرهون تلاش‌های شبانه‌روزی آنهاست.
اینجانب ضمن سپاس و قدردانی از همدلی و همراهی اصحاب رسانه با اداره‌کل تأمین‌اجتماعی استان آذربایجان‌شرقی، فرا رسیدن 17 مرداد ماه “روز خبرنگار” را به اصحاب رسانه، اهل قلم و فعالان خبری، تبریک و تهنیت عرض نموده، آرزومندم در سایه قلم‌های روشنگر، آگاه، هشدار دهنده و دلسوز، آینده‌ای روشن‌تر و پرامید در انتظار جامعه باشد.

یونس دباغ صادقی‌پور

مدیرکل تأمین‌اجتماعی استان آذربایجان‌شرقی

17 مرداد ماه 1402