پیش‌بینی تولید ۲۴۰ هزار تن آسفالت در سال ۱۴۰۳
پیش‌بینی تولید ۲۴۰ هزار تن آسفالت در سال ۱۴۰۳
مهرتبریز-مدیرعامل سازمان عمران و باز آفرینی فضاهای شهری شهرداری تبریز از تحقق ۸۶ درصدی بودجه این سازمان در سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: بودجه سال ۱۴۰۳ سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری تبریز با رشد ۱۸ درصدی به ۵۰۰ میلیارد تومان رسیده است.

به گزارش خبرنگار ما در تبریز؛ جلیل ابهری پیش از ظهر امروز در جلسه بررسی برنامه و بودجه سال ۱۴۰۳ سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری تبریز اظهار کرد: بهای خدمات کارشناسی، بهای کار پیمانکاری، کرایه ماشین آلات، سود سهام، فروش تولیدات کارخانه اسفالت با تولید ۲۴۰ هزار تن آسفالت در سال آتی،  فروش اموال و ماشین آلات اسقاطی و فروش سرقفلی منابع درآمدی سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری تبریز در سال آینده است.

وی با اشاره به پروژه‌های جدید این سازمان در سال ۱۴۰۳ اعلام کرد: مطالعه در حوزه هوشمندسازی و تکنولوژی با ۳۰۰ میلیون، خرید و نوسازی ماشین آلات آسفالت ۷ میلیارد تومان، خرید مواد و مصالح مورد نیاز آسفالت ۱۸۸ میلیارد تومان، احداث کارخانه جدید و انتقال کارخانه ۱۲۰ تنی به مجتمع شماره ۲ غرب تبریز ۱۰ میلیارد تومان، دیون عمرانی ۱ میلیارد تومان، تهیه تجهیزات اداری ۳۰۰ میلیون تومان، تکمیل ساختمان مدیریتی ۳ میلیارد تومان، تعمیر و بازسازی کارخانه های آسفالت ۱۰ میلیارد تومان، تجهیز و بهره برداری از معدن شهرداری با ۹۰ میلیارد تومان، پروژه های مولد سازی مسکندر قالب اره گر، سوسنگرد و نیلوفر با ۵۰ میلیارد تومان، پروژه های مشارکتی میدان ساعت با منطقه ۸ با اعتبار ۳۰ میلیارد تومان، احداث ساختمان اداری لاله با ۳۰ میلیارد تومان، برگزاری مراسمات فرهنگی و آموزشی با ۳۰۰ میلیون تومان و هزینه های ورزشی با ۵۰ میلیون تومان، پروژه‌های مصوب سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری تبریز در سال آینده است.

ابهری با اشاره به پیش‌بینی تولید ۲۴۰ هزار تن آسفالت در سال آینده خاطرنشان کرد: اگر موضوع حمل و نقل آسفالت تولیدی حل شود، میزان تولیدات سازمان قابلیت افزایش تا ۴۰۰ هزار تن را دارد.

وی با اشاره به تولید ۴۰ درصد از آسفالت مورد نیاز شهرداری در سال ۱۴۰۲ یادآور شد: پیش بینی ما برای تولید آسفالت در سال جاری۲۰۰ هزار تن بود و از ابتدای سال تاکنون ۱۶۵ هزار تن تامین شده است که تا پایان سال به ۱۸۰ هزار تن می‌رسد.

مدیرعامل سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری تبریز در پایان سخنان خود تأکید کرد: تعدد مصالح  اولیه تولید آسفالت باعث کاهش کیفیت آن شده و در صورت بهره‌برداری از معدن شهرداری و استفاده از مصالح یکدست، کیفیت آسفالت نیز ارتقا می‌یابد.

تکمیل پروژه‌های بازار مشروطه و عتیق در سال آینده

بهروز قاسمی، مدیرعامل شرکت عمران و توسعه آذربایجان نیز در جلسه امروز شورای اسلامی شهر با اشاره به تحقق ۱۰۰ درصدی بودجه این شرکت در سال ۱۴۰۲ اظهار کرد: بودجه پیش‌بینی شده شرکت عمران و توسعه در سال ۱۴۰۳ مبلغ ۳۰۰ میلیارد تومان است که نسبت سال گذشته ۴۳ درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به منابع درآمدی شرکت عمران و توسعه آذربایجان در بودجه سال آینده اعلام کرد: فروش مالکانه املاک، فروش سرقفلی و خدمات پیمانکاری  منابع درآمدی شرکت عمران و توسعه آذربایجان در  بودجه سال آینده است.

قاسمی با اشاره به تکمیل پروژه های مشروطه و عتیق در سال آینده عنوان کرد: تکمیل پروژه بازار مشروطه با ۵ میلیارد تومان، مطالعات اولیه قرارگاه های مسکن با ۱ میلیارد، خریداری چیلر پروژه عتیق یک و دو در سال بعد با ۵۶ میلیارد تومان و خرید زمین از اراضی مسکونی ارتش با ۷۰ میلیارد تومان پروژه‌ای مصوب شرکت عمران و توسعه در سال آینده است.