کاراگسترجسورانه جنگید وخوب نتیجه گرفت
کاراگسترجسورانه جنگید وخوب نتیجه گرفت
مهر تبریز: بعداز مدتها وعلیرغم محدودیت های بسیاربدلیل عدم حضور تماشاگران، بازهم تعدادی از علاقمندان فوتبال وبویژه دوستداران تیم کاراگستر شبسترموفق به مشارکت وتشویق تیم محبوب خود درقالب تیم کاراگستر شبستردرورزشگاه یادگار امام تبریز شدند.

مهر تبریز: بعداز مدتها وعلیرغم محدودیت های بسیاربدلیل عدم حضور تماشاگران، بازهم تعدادی از علاقمندان فوتبال وبویژه دوستداران تیم کاراگستر شبسترموفق به مشارکت وتشویق تیم محبوب خود درقالب تیم کاراگستر شبستردرورزشگاه یادگار امام تبریز شدند.

دیروز دوشنبه ۲۵ خردادودرهفته ۲۹ فوتبال جام آزادگان تیم صدرنشین نساجی مازندران دردیدار برگشت میهمان تیم کارا گستر شبستربود.

این بازی یکی از دیدارهای حساس وپربرخورد هفته یست ونهم بود که نتیجه آن تاثیر مثبت دربه هم ریختن معادلات جدول وجابجایی تیمها داشت.

حضور اسماعیل آغازی مالک باشگاه کارا گسترشبسترو هیات همراه در محل اقامت بازیکنان وصحبت ودلگرمی آنان به اعضای تیم وبه خصوص بازیکنان عاملی برافزایش مضاعف شاگردان احد رستمی درقالب تیم کاراگسترشده بود ودیدیم که تیم میزبان بااعتماد بنفس بالا وارایه بازی جسورانه ودوندگی ستودنی ازتیم نساجی مدعی، یک امتیازباارزش گرفت تا بازهم امیدواربرای دیدارهای بعدی وتثبیت بقای خود درلیگ باشد.

بهرحال ،۴۵دقیقه اول برخلاف روند بازی ودستیابی نساجی به موقعیت طلایی وغافلگیری تیم کاراگستر، پوریا جعفرزاده دروازه میزبان را گشود وبا امیدواری راهی رختکن شدند.

با شروع نیمه دوم، نساجی به دنبال بیشتر کردن فاصله بود و حتی قبل از دریافت گل تساوی یک موقعیت خیلی خوب هم از دست داد تا اینکه در دقیقه ۶۰ تیم میزبان صاحب ضربه ایستگاهی شد. در فاصله و زاویه مناسب با دروازه نساجی، عباس زراعتکار پشت توپ ایستاد و به شکلی تماشایی و مستقیم این موقعیت را به گل تبدیل کرد.

هرچند این بازی یک بریک مساوی به اتمام رسید ،اما در مجموع بازی برای کارا گستر حکم پیروزی خفیف را دربرداشت.

✍🏻حبیب چرندابی