تراکتور، نماینده ایران در لیگ نخبگان آسیا ۲۰۲۷-۲۰۲۶
تراکتور، نماینده ایران در لیگ نخبگان آسیا ۲۰۲۷-۲۰۲۶
مهر تبریز: بر اساس اعلام رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC)، تیم فوتبال تراکتور به‌عنوان یکی از نمایندگان ایران، به‌صورت مستقیم در فصل ۲۰۲۷-۲۰۲۶ لیگ نخبگان آسیا حضور خواهد داشت.

به گزارش مهر تبریز، با توجه به نیمه تمام ماندن لیگ برتر و با اعلام رسمی فدراسیون فوتبال مبنی بر حضور دو تیم اول جدول ناتمام لیگ، باشگاه تراکتور یکی از دو نماینده فوتبال ایران در لیگ نخبگان فصل آینده خواهد بود.

بر این اساس، تراکتور برای دومین فصل متوالی در لیگ نخبگان حضور خواهد داشت و نخستین تیم ایرانی است که موفق به اخذ مجوز مستقیم دو حضور متوالی در فرمت جدید معتبرترین رقابت‌های باشگاهی آسیا شده است.