مهرتبریز:مدیرکل روابط عمومی و بینالملل شهرداری تبریز اظهار داشت: محوریت فعالیتهای رسانهای شهرداری، باید انعکاس تلاش کارگران، کارکنان و مدیران و همچنین بازتاب مطالبات و ضرورتهای شهر باشد.
وی متذکر شد: شهرداری، مجموعهای است که بیوقفه و شبانهروزی با عموم شهروندان ارتباط دارد؛ به تبع این نوع موضوع، ظرفیتهای رسانهای شهرداری، از جمله «شهریارنیوز» باید هر آن، مهیای پاسخگویی باشند و آهنگ خدمتگزاری شهر را انعکاس دهد.
عمادی، ارتباط با عموم شهروندان و امکانات مستقل را از مزیتهای روابطعمومی شهرداری عنوان و خاطرنشان کرد: باید قدر امکانات و ظرفیتهای کمنظیر شهرداری را بدانیم و از امکانات موجود، برای اهداف سازمانی خدمتگزاری بهره بگیریم.
وی با اشاره به نقش رسانهها در فضای اجتماعی و سیاسی انتخابات پیشرو گفت: با توجه به ارتباط وظایف شورا و شهرداری، طبیعی است که بخشی از برنامههای انتخاباتی نامزدهای شورا، متوجه کنکاش اقدامات شهرداری خواهد بود؛ این امر، ایجاب می کند که تصویر روشنی از خدمات صورتگرفته در سال های اخیر ارائه دهیم.
مدیرکل روابطعمومی و بینالملل شهرداری تبریز با تقدیر از فعالان پایگاه خبری شهریار یادآور شد: نوع فعالیت شهریارنیوز، فراتر از کلیشههای روابطعمومی بوده و متوجه عموم شهر شده است؛ این رویکرد مهم، باید با تقویت محتوا و اندیشه، به نقطه مطلوب رویدادهای شهری برسد.