اعلام قیمت سیب و پرتقال شب عید در آذربایجان شرقی
اعلام قیمت سیب و پرتقال شب عید در آذربایجان شرقی

مهرتبریز-رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: در قالب تأمین میوه شب عید، سیب با قیمت هر کیلوگرم ۲۴ هزار تومان و پرتقال با قیمت هر کیلوگرم ۱۴ هزار تومان به مصرف‌کنندگان عرضه می شود. به گزارش خبرنگار ما در تبریز؛ اکبر فتحی در اخبار ۲۱ شبکه یک و گفتگوی زنده با شبکه خبر ، […]

مهرتبریز-رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: در قالب تأمین میوه شب عید، سیب با قیمت هر کیلوگرم ۲۴ هزار تومان و پرتقال با قیمت هر کیلوگرم ۱۴ هزار تومان به مصرف‌کنندگان عرضه می شود.

به گزارش خبرنگار ما در تبریز؛ اکبر فتحی در اخبار ۲۱ شبکه یک و گفتگوی زنده با شبکه خبر ، از آغاز عرضه میوه و کالاهای اساسی در آذربایجان شرقی خبر داد و خاطرنشان کرد: کمیته راهبری تأمین میوه شب عید بر اساس کشف قیمتی که از بازار انجام می‌شود، قیمت میوه شب عید را ۱۰ درصد پایین‌تر از قیمت کشف ‌شده اعلام می‌کند که برای سال جاری پرتقال هر کیلوگرم ۱۴ هزار تومان و سیب هر کیلوگرم ۲۴ هزار تومان است.

وی از خریداری ۳۰۰ تن پرتقال و ۲۵۰ تن سیب در آذربایجان شرقی برای عرضه در شب عید خبر داد و افزود: در ۴۵ نقطه از استان در قالب نمایشگاه‌های عرضه محصولات کشاورزی، عرضه میوه شب عید انجام می‌گیرد و در کنار میوه نیز کالاهای اساسی دیگر مانند برنج، شکر، گوشت قرمز منجمد، مرغ منجمد تا ۱۳ فروردین‌ماه عرضه خواهد شد.

 

 

 

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیازات ۵ از ۵