به گزارش مهر تبریز، فرهاد سعیدی با بیان اینکه با پیادهسازی سیستم یکپارچه درصدد آن هستیم که جریان امور سیال شده و چالشهای موجود در روند کارها به دقت شناسایی و مرتفع شود، خاطرنشان کرد: مردم، ذی نفعان اصلی شرکت عمران هستند و در وهله بعدی نیز شرکت مادر، سازندگان و پیمانکاران قرار دارند که اولویت ما در این رابطه با مردم و تسهیل در روند خدمت رسانی است.
وی با بیان اینکه تلاش برای دریافت استانداردهای مدیریتی در ۶ موضوع مدیریتی نه به خاطر دریافت برگهای کاغذ، بلکه به منظور اثربخشی حقیقی و ملموس به فعالیتهای اداری، تسهیل در روند اجرای اهداف و ماموریتها و در نتیجه تعالی شرکت عمران و شهر جدید سهند است.
شرکت عمران شهر جدید سهند با تصمیم مدیرعامل این شرکت، از شهریور ماه سال ۱۴۰۲ پیاده سازی استانداردISO 9001 در حوزه سیستم مدیریت کیفیت، استاندارد ۱۴۰۰۱ ISO در حوزه مدیریت محیط زیست، استاندارد ۴۵۰۰۱ ISO در حوزه بهداشت و ایمنی مشاغل و فعالیتهای سازمان در تمامی ابعاد، استاندارد ۲۱۵۰۲ ISO در حوزه مدیریت پروژه، استاندارد ۱۰۰۰۲ ISO در حوزه مدیریت رضایت مراجعان و استاندارد ۱۰۰۰۴ ISO در حوزه مدیریت رسیدگی به شکایات مراجعان را در دستور کار قرار داده است.
تلاش شرکت عمران برای اعمال استانداردهای جهانی مدیریتی
مهر تبریز: مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند در جلسه کارگروه استانداردهای مدیریتی در حال طراحی و استقرار در این شرکت، تاکید کرد: در راستای رفع برخی چالشهای سیستم اداری، پیادهسازی استانداردهای مدیریتی را در شرکت عمران مدنظر قرار دادهایم و در این راستا اصلیترین هدف ما تسهیل روند خدمترسانی به مردم و متقاضیان است.
لینک کوتاه :
https://www.mehrtabriz.ir/?p=80525
برچسب ها
این مطلب بدون برچسب می باشد.
ثبت دیدگاه
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.