جوابیه شرکت گاز آذربایجان شرقی در خصوص برخورد ناشایست مامور گاز با مشترک و قطع گاز
جوابیه شرکت گاز آذربایجان شرقی در خصوص برخورد ناشایست مامور گاز با مشترک و قطع گاز
مهر تبریز: روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی با صدور جوابیه ای نسبت به انتشار خبری مبنی بر برخورد ناشایست مامور گاز با مشترک و قطع گاز بدون تعیین مهلت واکنش نشان داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی در متن این جوابیه و به منظور تنویر افکار عمومی آمده است:

با توجه به اینکه تامین بخشی ازمنابع مالی شرکت برای اجرای پروژه های گازرسانی به‌ویژه در بخش روستاها ومناطق محروم از محل دریافت وجوه گاز بهای مشترکین بوده و مطابق مقررات موضوعه، قطع جریان گاز، آخرین اقدام قانونی شرکت در برخورد با مشترکین بد حساب می باشد که این امر نیز در صورت عدم توجه به اخطاریه های مکرر شرکت گاز عملی می گردد، در همین راستا جریان گاز مشترک مورد نظر پس از عدم پرداخت ۵ دوره بدهی به مبلغ ۱۴۴۹۳۰۰۰ ریال و پس از صدور چندین اخطاریه قطع شده و اقدامات مامور وصول در واقع عمل به وظایف و تکالیف قانونی خود بوده است، علی ایحال در خصوص این مدعا مبنی بر رفتار نادرست مامور،بدیهی است هر گونه گزارش تخلف در صورت اثبات، قابل پیگیری و اقدام قانونی از سوی شرکت گاز بوده، لذا ضمن اعلام شماره تماس ۰۴۱۳۴۴۹۶۴۴۱ به عنوان مرجع رسیدگی به شکایات مردمی و درخواست گزارش هرگونه مورد نارضایتی برای بررسی دقیق موضوع اطلاع رسانی گردد.