ریل‌گذاری برای بهره‌گیری از نظرات کارکنان و شهروندان در بهبود فرایندهای شهرداری تبریز
ریل‌گذاری برای بهره‌گیری از نظرات کارکنان و شهروندان در بهبود فرایندهای شهرداری تبریز
مهرتبریز-مدیر کل دفتر نوسازی و تحول اداری شهرداری تبریز از تحقق ریل گذاری برای بهره گیری از نظرات کارکنان و شهروندان در بهبود فرایند های کاری خبر داد.

 

به گزارش خبرنگار ما در تبریز؛یعقوب انصاری گفت: در سال ۱۴۰۲ بیش از ۲ هزار پیشنهاد در موضوعات مختلف کاری در سامانه نظام پذیرش و بررسی پیشنهادهای شهرداری تبریز توسط کارکنان و شهروندان ثبت شد و از این میزان ۴۱ پیشنهاد در بخش های کاری به مرحله اجرا رسیده است.

وی افزود: در سال نیز طبق روال سال گذشته با رویکرد جدید نظام مشارکت و خلاقیت شهرداری تبریز و تعریف سیاست های کاری مبتنی بر استفاده و بهره گیری از ظرفیت شرکت های دانش بنیان قدم های موثری در حوزهای مختلف کاری برداشته شده که نتایج آن در سطح شهر محسوس است.

انصاری همچنین تصریح کرد: شهرداری تبریز با تلاش و ریل گذاری برای بهره مندی از این موضوع و تعاملات بسیار خوبی که سایر بخشها با این نظام ساختارمند دارند، به موفقیت های قابل توجهی دست یافت.

وی ادامه داد: استفاده از نظام پیشنهادها برای مجموعه های خدمات رسان همچون شهرداری تبریز، در بهبود فرآیندها و افزایش رضایتمندی ارباب رجوع نقش حائز اهمیتی دارد.

مدیر کل دفتر نوسازی و تحول اداری خاطر نشان کرد: از آنجا که در نظام مدیریت مشارکتی،‌ کارکنان خود را در اتخاذ تصمیم‌های راهبردی برای ایجاد تحول در سازمان سهیم می‌دانند،‌ همکاری و همدلی بیشتری نسبت به اجرای طرح‌ها و پیشنهادهای پذیرفته شده نشان می‌دهند و از مقاومت در برابر تغییرات و تحولات سازمان پرهیز می‌ کنند و در همین راستا مدیریت سازمانی با سهولت بیشتری می‌تواند در اجرای طرح‌های جدید، به موفقیت دست یابد.