طی سال جاری رخ داد؛  ارائه‌ی نزدیک به ۷۰ هزار خدمت غیرحضوری در برق تبریز
طی سال جاری رخ داد؛  ارائه‌ی نزدیک به ۷۰ هزار خدمت غیرحضوری در برق تبریز
مهر تبریز- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز طی گزارشی در جلسه‌ی ویدئوکنفرانس بررسی عملکرد خدمات غیرحضوری شرکت‌های توزیع منطقه‌ی 2 کشور از ارائه‌ی نزدیک به 70هزار خدمت غیرحضوری در برق تبریز طی سال جاری خبر داد.

مهر تبریز- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز طی گزارشی در جلسه‌ی ویدئوکنفرانس بررسی عملکرد خدمات غیرحضوری شرکت‌های توزیع منطقه‌ی ۲ کشور از ارائه‌ی نزدیک به ۷۰هزار خدمت غیرحضوری در برق تبریز طی سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار ما در تبریز؛ عادل کاظمی طی گزارشی در جلسه‌ی ویدئوکنفرانس بررسی عملکرد خدمات غیرحضوری شرکت‌های توزیع منطقه‌ی ۲ کشور گفت: طی هفت ماه نخست سال ۹۹، بالغ بر ۶۶هزار ۸۹۳ خدمت غیرحضوری در شرکت توزیع نیروی برق تبریز انجام شده است.

کاظمی ادامه داد: از این میان ۲۵۷۴۹ خدمت غیرحضوری معادل ۳۸ درصد خدمات غیرحضوری از طریق پورتال شرکت به آدرس www.toztab.ir و ۴۱۱۴۴ خدمت غیرحضوری معادل ۶۲ درصد خدمات غیرحضوری از طریق دفاتر پیشخوان دولت برای امردم و مشترکان عزیز ارائه شده است.

وی تصریح کرد: در شرکت توزیع نیروی برق تبریز، به هیچ عنوان مراجعه‌ی حضوری نداریم و کلیه‌ی خدمات از طریق غیرحضوری و صددرصد به شکل فرایندی انجام می‌شوند.

به گفته‌ی وی؛ به جز ۳ خدمت که مراحلش با اشکالات جزئی مواجه است و طی چند روز آتی اصلاح خواهند شد بقیه‌ی خدمات در سامانه‌ی غیرحضوری به صورت کاملا فرایندی اجرا می‌شود.

گفتنی است در جلسه‌ی ویدئوکنفرانس بررسی عملکرد خدمات غیرحضوری شرکت‌های توزیع منطقه‌ی ۲ کشور، معاون هماهنگی شرکت توانیر کشور و مدیرکل روابط عمومی شرکت توانیر نیز طی سخنانی بر اهمیت ارائه‌ی خدمات غیرحضوری بخصوص در دوران کرونا تاکید کردند.