“کمال باقری حساس” در نشست صمیمی مدیران مسوول رسانه های استان با عضو هیات نظارت بر مطبوعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، طی سخنانی گفت: رسانهها در جهان امروز، نقشی اساسی در آگاهیبخشی، ترویج سبک زندگی سالم و ایجاد فرهنگهای جدید دارند.
وی گفت: ما در صنعت نوشیدنی نیز، مشابه رسانهها، مسئولیتی بزرگ بر عهده داریم و آن، ارائه محصولاتی است که نهتنها سالم باشند، بلکه با سبک زندگی فعال و متوازن همخوانی نیز داشته باشند.
باقری حساس در ادامه، با اشاره به جایگاه رسانه ها در انتقال پیام و اخبار به مردم خاطرنشان کرد: همانطور که رسانهها در انتقال اطلاعات باید شفاف و مسئولانه عمل کنند، ما نیز به عنوان تولیدکننده، متعهد به ارائه محصولاتی با کیفیت بالا و شفافیت در ارتباط با مشتریان خود هستیم. در واقع، هر شیشه از نوشیدنی ما یک پیام است؛ پیامی که میگوید میتوان از زندگی لذت برد و در عین حال به سلامتی اهمیت داد.
مدیرعامل شرکت بلور دانه تبریز در خاتمه با تاکید بر رسالت این شرکت در تولید محصولات باکیفیت و مخاطب پسند افزود: محصول ما، آبجو، دقیقاً با همین هدف طراحی شده است. این نوشیدنی، علاوه بر طعم دلپذیر، حاوی ترکیبات طبیعی است که میتواند به سبک زندگی سالم کمک کند. تحقیقات علمی نشان دادهاند که آبجو بدون الکل، در صورت مصرف متعادل، فوایدی همچون تأمین ویتامینها، بهبود هضم و حتی کاهش استرس دارد.