• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Sunday - 10 December - 2023
0
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز خبرداد:

هوش مصنوعی به سامانه 121 برق تبریز رسید

  • کد خبر : 61294
  • 24 خرداد 1402 - 13:42
هوش مصنوعی به سامانه 121 برق تبریز رسید
مهرتبریز-مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت: برای بهبود و کاهش زمان پاسخ‌دهی به مشترکان، مرکز 121 شرکت توزیع نیروی برق تبریز اقدام به استفاده از فنّاوری‌های جدید از جمله هوش مصنوعی کرده است.

مهرتبریز-مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت: برای بهبود و کاهش زمان پاسخ‌دهی به مشترکان، مرکز 121 شرکت توزیع نیروی برق تبریز اقدام به استفاده از فنّاوری‌های جدید از جمله هوش مصنوعی کرده است.
به گزارش خبرنگار ما از تبریز، عباس حسامی در خصوص بهره‌مندی از فناوری‌های نو در ارائه خدمات مشترکین، اظهار کرد: این شرکت به‌صورت شبانه‌روزی با تلاش همکاران در شهرستان‌های تبریز، اسکو و آذرشهر با بیش از یک میلیون مشترک خدمات ارائه می‌کند.
وی افزود: در راستای خدمت‌رسانی به مشترکان محترم این شرکت از طریق سامانه فوریت‌های برق 121، با کنترل شبکه فشارضعیف به‌صورت شبانه‌روزی، پاسخ‌دهی به مشتریان و اعلام خاموشی‌های کلی با اعلام مناطق اتصال در شبکه، قطع روشنایی معابر اعلام و اطلاع‌رسانی حوادث، اعلام سرقت شبکه، هماهنگی گشت‌های شبانه همکاران بهره‌برداری، پایش نقاط حادثه‌خیز و ارائه گزارش‌های روزانه مدیریتی و ارسال پیامک‌های اطلاع‌رسانی به‌منظور بهبود عملکرد ادارات بهره‌برداری در امور تابعه در خدمت مردم عزیز است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز با اشاره به افزایش حجم تماس‌های ورودی سامانه فوریت‌های برق، ادامه داد: افزایش مصرف برق در ایام پیک تابستان باعث اخلال در شبکه برق برخی از نقاط شهر شده و به‌تبع این موضوع مشترکان اقدام به تماس با مرکز 121 کرده و موجب افزایش حجم بالای تماس‌ها در برخی ساعات و ایجاد صف‌های طولانی در پاسخ‌دهی شده و روند ارائه خدمت را با مشکل مواجه می‌کنند.
وی اضافه کرد: برای بهبود و کاهش زمان پاسخ‌دهی به مردم، مرکز 121 شرکت توزیع نیروی برق تبریز اقدام به استفاده از فنّاوری‌های جدید از جمله هوش مصنوعی در خصوص اعلام وضعیت بیش از 300 نقطه کرده است.
حسامی بیان کرد: باتوجه‌به بهره‌مندی از فناوری‌های نو در صورت تماس تلفنی مردم با سامانه 121، سیستم IVR به‌صورت خودکار با شناسایی منطقه تماس‌گیرنده پیش از اتصال مشترک با اپراتور وضعیت موجود در شبکه آن منطقه را اعلام می‌کند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز در پایان خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت هوش مصنوعی در پاسخ‌دهی به مشترکان، باعث کاهش ترافیک و مدت‌زمان در جواب‌دهی همکاران اپراتور سامانه 121 می‌شود.

لینک کوتاه : https://www.mehrtabriz.ir/?p=61294

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.