کتاب استاد دانشگاه تبریز به عنوان برتر انتخاب شد
کتاب استاد دانشگاه تبریز به عنوان برتر انتخاب شد

مهرتبریز: کتاب ” طراحی و بهره برداری شبکه هوایی کابل فاصله دار فشار متوسط” بعنوان کتاب برتر صنعت برق در سال ۹۶ انتخاب شد.

به گزارش مهر تبریز، کتاب ” طراحی و بهره برداری شبکه هوایی کابل فاصله دار فشار متوسط” تالیف دکتر مهرداد طرفدار حق، استاد گروه آموزشی برق قدرت دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تبریز در جشنواره پژوهش و فناوری وزارت نیرو بعنوان کتاب برتر صنعت برق در سال ۹۶ انتخاب شد.

بر پایه همین گزارش، لوح تقدیری از سوی آرش کردی، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق(توانیر) صادر و در قسمتی از آن توجه به معیارهای ارتباط محتوای کتاب با صنعت برق، ارتباط عنوان با محتوا، پرداختن به ویژگی های فنی و تخصصی موضوعی صنعت برق و کیفیت مناسب متن و چاپ را از جمله شاخص های انتخاب کتاب برتر صنعت برق ذکر کرده است.

یادآور می شود: جشنواره پژوهش و فناوری وزارت نیرو با مشارکت وزارت نیرو و شرکت‌های تابعه و در راستای برقراری پیوند میان صنعت، دانشگاه و مراکز پژوهشی، تجلیل از دستاوردهای پژوهشی و تجاری‌سازی محصولات فناورانه، بررسی چالش‌های پیش‌رو در حوزه صنعت آب و برق و ارائه راهکارها، ایجاد فضای تعامل میان پژوهشگران و فناوران، رونمایی از دستاوردهای جدید و مستندسازی یافته‌ها و دستاوردهای پژوهشی و فناوری‌های جدید برگزار می‌شود.

خاطر نشان می شود: دکتر مهرداد طرفدار حق، استاد تمام گروه آموزشی برق قدرت دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تبریز بوده و و چاپ بیش از۸۵ مقاله در مجلات ISI و علمی پژوهشی، ارائه بیش از ۱۹۲ مقاله در همایش های ملی و بین المللی، اجرای ۲۳ طرح تحقیقاتی، تالیف ۲ جلد کتاب، ثبت ۴ اختراع، کسب عنوان برتر جشنواره ارتباط صنعت و دانشگاه ایران در حوزه برق، کسب عنوان پژوهشگر برتر دانشگاه و رئیس مرکز فناوری دانشگاه تبریز جمله سوابق علمی و اجرایی وی است.

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیازات ۵ از ۵